Pogadajmy. Czy gry MMORPG powinny mieć lvl cap?

Dodany przez guru około 11 lat temu
36 12823
Pogadajmy. Czy gry MMORPG powinny mieć lvl cap?

Czy gry MMORPG powinny mieć lvl cap? Pułap, który byłby wierzchołkiem góry lodowej i zwieńczeniem dni, tygodni zmagań? Pułap, który zrównywałby wszystkie postacie, niezależenie od wysiedzianych godzin, czy wpieprzonych dolarów? No właśnie.

Może nasz gatunek powinien wrócić do czasów Tibii, gdzie ilość spędzonego czasu w grze, odpowiadała liczbie wbitych lvl’i? Gdzie osoba, która grala 5 lat i wbiła 600 lvl miała by absolutną przewagę nad osobą, która gra 5 miesięcy i załapała się dopiero na 100 lvl. Czy to nie jest właśnie SPRAWIEDLIWOŚĆ?

A może jeszcze inaczej. Może twórcy powinni robić gry z „nieosiągalnym” lvl capem. Tak jak np. Kal Online. Chyba, że wolicie teraźniejsze rozwiązanie, gdzie max w Guild Wars 2 osiąga się jeszcze przed formalną premierą gry, zaś w WoW'ie zajmuje to 16 godzin? Hmm?

Zapraszam do komentowania, bo chcę poznać wasze zdanie.

 

guru

 

 


36 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube