"Polskie" (w miarę normalne) ceny za Elder Scrolls Online + REKOMENDOWANE wymagania sprzętowe
I nie brzmią już tak absurdalnie co 231 złotych z oficjalnego sklepu gry. Z drugiej strony, to wciąż wysokie ceny jak na polskie realia, co może się niestety przełożyć na ogólną sprzedaż w naszym kraju.
Po kolei. Keye.pl rozpoczęły sprzedaż za 160 zł.
Trochę drożej ceni się GameCodes.pl. Tutaj zapłacimy od 182 do 190 złotych.
Ultima.pl oraz konsoleigry.pl to już koszt rzędu 199 zł.
Jeśli znacie inne polskie sklepy z pre-orderem ESO - walcie linkami.
Za abonament nie ma jednak zmiłuj. 60 dni prepaid to 100 złotych, więc miesięczna subskrypcja na bank wyniesie ~ 50 zł.
Zostały wymagania. Ubiegłotygodniowy FAQ gry zawierał wyłącznie minimalne ustawienia, jednak poznaliśmy również i te rekomendowane. Cenią się i w tym wypadku.
System operacyjny: Windows 7 lub Windows 8 (64-bit)
Procesor: czterordzeniowy 2,3 GHz
Pamięć operacyjna: 4 GB
Karta graficzna: 2 GB pamięci i obsługa DirectX 11 (Nvidia GeForce GTX 560 Ti lub AMD Radeon HD 6950)
Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX
Dysk twardy: 60 GB wolnej przestrzeni
Ale czy coś to zmieni? Czy 30-40.. 60 złotych mniej sprawi, że ESO stanie się lepszy? Nie. Jestem konsekwentny i nadal uważam, że sieciowy Skyrim wytrzyma na Pay2Play nie więcej niż rok. Ktoś przyjmuje wyzwanie?
guru