Pomoc techniczna: nie taka straszna jak ją malują
Tygodnie czekania, automatyczne odpowiedzi nie mające nic do naszego problemu, prośby o wysyłanie w kółko tych samych danych. Większość z was, graczy MMORPG, musiała kiedyś kontaktować się z pomocą techniczną, a zazwyczaj nie jest to przeprawa łatwa i przyjemna.
PlanetSide 2 udowadnia jednak, że tak nie musi być. Otóż historia jest krótka, prosta i krzepiąca.
Jednemu z graczy PS2 zostało na koncie 499 SC (waluty item shopu) i postanowił poprosić customer support o 1 darmowy SC, którego zabrakło mu do zakupu przedmiotu. Pracownik supportu po krótkiej konsultacji z szefostwem dał mu zadanie do wykonania - narysować w MSPaincie obrazek związany z Planetside 2 i jeśli będzie on dostatecznie dobry, to spełnią żądanie klienta.
Oczywiście wszystko skończyło się dobrze, a gracz-artysta otrzymał brakujący 1 credit i jeszcze 500 jako bonus.
Mam dla was dwa morały z tej opowieści.
Po pierwsze - pomoc techniczna to ludzie tacy jak wy, a nie chcielibyście całymi dniami przedzierać się przez setki capslockowych wyzwisk, prawda? Więc trochę cierpliwości, dużo konkretów i wszystko da radę załatwić.
Po drugie - trenujcie rysowanie w Paincie. Nigdy nie wiadomo, kiedy się przyda w życiu...
Pełną konwersację znajdziecie tutaj.
*Ozonek