R.I.P Elder Scrolls Online. Duplicating bug właśnie zniszczył grę i ekonomię, a gracze dostają bany nawet za... spadanie
Elder Scrolls Online (ur. 4 kwietnia 2014, zm. 19 kwietnia 2014).
Gra została właśnie totalnie zniszczona, a wszystkiemu winny duplicating bug, dzięki któremu można w prosty sposób kopiować i powielać sobie wybrane przedmioty. Doprowadziło to do załamania ekonomii, kiedy tysiące, nie, dziesiątki tysięcy graczy dorobiły się milionów golda i najlepszych, legendarnych przedmiotów. Oczywiście, Bethesda najpierw (czasowo) wyłączyła banki gildii, a później pobanowała cześć exploiterów, ale to ułamek wszystkich, którzy z tego korzystali.
Tak wygląda dupe itemów:
Jeszcze gorzej, że bug gry, którym jest „falling” (spadanie) również spowodował bany u niektórych osób. Takie konta – chociaż nic nie zrobiły – zostały oflagowane jako „teleporting” i zgłoszone do Supportu. Bo? Bo paru graczy jakimś cudem przeniosło się na drugi kraniec mapy, a jeszcze inni odwiedzili nieznane dotąd tereny:)
Kabarety… I po co było 13 miesięcy testów, jak po parunastu dniach bugi zwyciężyły? I to wcale nie moje widzimisię (dowód)
guru