UPDATE: Seor Online, "POLSKI" MMORPG
UPDATE: Jak to dobrze, że nasi userzy (dzięki LK96 i sandworm) są bardzo czujni i wyczują kłamstwo z daleka. Zacznijmy jednak od emaila, którego dostałem od dewelopera Seor Online.
Świat gry złożony z 40 różnorodnych regionów, 11 krajów i 5 odmiennych ekosystemów.
Możliwość zakładania gildii. Członkowie gildii mogą rozwijać specjalne umiejętności i specjalizacje. Gildie mogą wypowiadać wojny, zdobywać i kontrolować określone tereny, budować fortyfikacje, itp.
80 plemion kontrolowanych przez komputer (NPC-ty) - w tym 40 głównych, z którymi muszą się zmierzyć cztery cywilizacje składające się z graczy oraz 40 mniejszych, które nie odgrywają większej roli w grze (urozmaicającą świat). Plemiona podobnie jak gildie graczy, mogą zdobywać teren i obudować fortyfikacje, przy czym nie mogą zostać całkowicie unicestwione.
Złożony system polityczny obejmujący swym zakresem relacje pomiędzy poszczególnymi plemionami, cywilizacjami oraz gildiami działającymi pod sztandarem tychże cywilizacji.
Trzy typy progresji: indywidualna, w obrębie gildii oraz w obrębie cywilizacji.
1200 obiektów dostępnych w chwili startu gry – kolejne dodawane będą stopniowo wraz z jej rozwojem.
80 profesji, w tym 32 podstawowe (po 8 na nację), 32 specjalistyczne (po 8 na nację) oraz 16 profesji kulturalnych.
System rozwoju postaci oparty na skillach, cztery rodzaje skilli.
16 możliwych dróg rozwoju, tzw. „karier”.
Ponad 120 gatunków fauny, ponad 70 gatunków flory, ponad 1000 różnych typów kreatur i monstrów.
Możliwość wykonywania różnych przedmiotów i broni, naprawiania uszkodzonych rzeczy, itp.
Setki misji/questów do wykonania.
A teraz fragment oficjalnego opisu innej gry MMORPG Saga of Ryzom z gry-online.pl:
Cztery cywilizacje, co przekłada się na cztery grywalne rasy: Trykers, Zorais, Fyros, Matis.
Świat gry złożony z 40 różnorodnych regionów, 11 krajów i 5 odmiennych ekosystemów.
Możliwość zakładania gildii. Członkowie gildii mogą rozwijać specjalne umiejętności i specjalizacje. Gildie mogą wypowiadać wojny, zdobywać i kontrolować określone tereny, budować fortyfikacje, itp.
80 plemion kontrolowanych przez komputer (NPC-ty) - w tym 40 głównych, z którymi muszą się zmierzyć cztery cywilizacje składające się z graczy oraz 40 mniejszych, które nie odgrywają większej roli w grze (urozmaicającą świat Ryzom). Plemiona podobnie jak gildie graczy, mogą zdobywać teren i obudować fortyfikacje, przy czym nie mogą zostać całkowicie unicestwione.
Złożony system polityczny obejmujący swym zakresem relacje pomiędzy poszczególnymi plemionami, cywilizacjami oraz gildiami działającymi pod sztandarem tychże cywilizacji.
Trzy typy progresji: indywidualna, w obrębie gildii oraz w obrębie cywilizacji.
1200 obiektów dostępnych w chwili startu gry – kolejne dodawane będą stopniowo wraz z jej rozwojem.
80 profesji, w tym 32 podstawowe (po 8 na nację), 32 specjalistyczne (po 8 na nację) oraz 16 profesji kulturalnych.
System rozwoju postaci oparty na skillach, cztery rodzaje skilli: Master skills, Profession skills, Generic skills oraz Cultural skills.
16 możliwych dróg rozwoju, tzw. „karier”.
Ponad 120 gatunków fauny, ponad 70 gatunków flory, ponad 1000 różnych typów kreatur i monstrów.
Możliwość wykonywania różnych przedmiotów i broni, naprawiania uszkodzonych rzeczy, itp.
Setki misji/questów do wykonania.
Brzmi podobnie, prawda? Bo wychodzi na to, że Seor Online ma/miał być takim Saga of Ryzom, z identyczną grafiką (przecież Seor działa na silniku RyzomCore) i wszelkimi elementami. I zapewne jedyną różnicą byłyby nazwy ras postaci.
Teraz już wiecie z kim mam do czynienia. To co? Zapominamy o grze?
guru