Swordsman Online - przyszły konkurent Age of Wushu idzie krok naprzód i przechodzi z targetówki na pseudo non-target
Z jednej strony ludzie mają już dość tab-targetowanego systemu walki. Z drugiej strony jest on jednak najlepszym rozwiązaniem ze strony technicznej i gameplayowej.
Z rozwiązaniem tego dylematu przyszedł jakiś czas temu Blade & Soul dając graczom wybór pomiędzy standardowym systemem walki, a pseudo non-targetem. Mamy celowniczek, tylko od nas zależy czy i ilu wrogów trafimy, ale nie mamy takiej swobody jak na przykład w TERA Online.
Okazuje się, że Swordsman Online - dobrze zapowiadające się MMORPG o sztukach walki od Perfect World - w niedawno rozpoczętej drugiej fazie testów beta wprowadziło system walki podobny do tego z Blade & Soul.
Obala to popularny mit*, że developerzy MMORPG są jak banda małp w klatce i nie zwracają uwagi na rynek ani graczy. Nowy tryb walki możecie zobaczyć w akcji na gameplayu powyżej.
Premiera Swordsman Online? Kto wie... data jest przekładana już od dwóch lat.
*właśnie go wymyśliłem