System wytrzymałości i naprawy uszkodzonych przedmiotów w grach MMORPG to...

Dodany przez guru około 10 lat temu
15 19857
System wytrzymałości i naprawy uszkodzonych przedmiotów w grach MMORPG to...

To chyba pierwszy raz w historii naszych ankiet, kiedy mamy najzwyklejszy… remis (po 50%). Pytałem, czy w MMORPG’ach jest potrzebny system wytrzymałości i naprawy przedmiotów. Wiecie, taki, w którym po jakimś czasie (bicia potworków) nasz miecz, armor i hełm zużywają się, obniżając siłę i statystyki postaci. Wtedy zazwyczaj trzeba było wrócić do miasta, zapłacić pewną kwote i naprawić się np. u Kowala.

50% uznało, że jest to fajne urozmaicenie i wprowadza pewien realizm. Sam też tak zagłosowałem: niby głupotka, ale cieszy. Nawet, jeśli czasami jest wkurzająca: środek dungeona, zapomnieliśmy się wcześniej naprawić, a tu… <BACH> nie ma jak wyjść, a nasze przedmioty ledwo zipią.

Drugie 50% nie chce tego w grach. Kolejna oznaka casualizacji? Mam nadzieję, że nie.

Zapraszam do dalszego komentowania i nowej ankiety.

 

guru

 

 


15 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube