Wander (MMORPG, w którym nie ma walki) przechodzi z Unity3D Engine na CryEngine
Bardza mądra decyzja. Przecież jak Wander ma bazować tylko eksploracji świata i podziwianiu krajobrazów (przypominam, że jest to MMORPG bez walki, bez krwi i bossów, bez PvP), to najlepiej, gdyby działał na czymś lepszym niż Unity3D Engine. Paradoksalnie, to właśnie tutaj grafika będzie miała największe znaczenie.
We're happy to announce that we're now using CRYENGINE® FreeSDK
No i tak się stało. Zamiast Unity zobaczymy CryEngine, co jednak przełoży się pewne opóźnienie względem premiery, która pierwotnie była zaplanowana na połowę tego roku. To jednak chyba mała cena, jeśli wkrótce będziemy podziwiać takie oto widoki…
guru
Wander oczywiście tak nie wygląda. To tylko pokaz silnika, akurat z leśnym otoczeniem, które zobaczymy pewnie i w naszej grze.