Wszystko, co chcecie wiedzieć o Neverwinter Online znajdziecie TUTAJ!
Będzie to MMORPG… aha, to już wiecie, no to lecimy dalej.
A może umówimy się, że wszystkie dane dotyczące Neverwinter Online wypiszę w podupunktach, co? Wtedy wszystko będzie czytelne i łatwe do znalezienia. Tak? To jedziemy.
Wspomnę tylko o najważniejszych, oczywistych już rzeczach. Open Beta na pewno (cytat z wczorajszego gameplay’u: „Open Beta absolutely in 2012”) wystartuje w 2012 roku. Ale najprawdopodobniej będzie to dopiero ostatni kwartał. Neverwinter Online zostanie wydany pod banderą Perfect World Entertainment, w statusie Free2Play. Okej, to tyle.
Kompendium wiedzy o Neverwinter Online
Akcja Neverwinter Online dzieje się 100-150 lat po wydarzeniach z Neverwinter Nights 2.
Neverwinter Online będzie „fully open world MMORPG”, co znaczy tylko tyle, że dostniemy w 100% OTWARTY ŚWIAT.
Każdy zone, każda mapa ma mieć swój odzielny story-arc.
Raidy i instancje mają bazować na tradysyjnej eksploracji z serii Dungeons & Dragons.
Każda postać może skakać, biegać, unikać ciosów, przerywać skille i tak dalej.
Biegając, możemy jednocześnie atakować przeciwnika.
Nie jest to typowy NON-TARGET. Jest to raczej rozwiązanie znane z Blade & Soul, aniżeli TERA Online. I przynajmniej moim zdaniem, takie rozwiązanie sprawdzi się o wiele lepiej. Niby nie ma biernego "zaznaczania" przeciwnika systemem point'n'click, ale nie ma także czystego non-targetingu.
Podobno, wszystkie umiejetności bohaterów mają być wielce efektowne. Przykład? Przewińcie sobie poniższy materiał na 1.58.
PvP pojawi się dopiero po Open Becie, gdzieś na początku 2013 roku.
Obecnie potwierdzono. Trzy klasy:
Fighter
Thief (Stealth Rogue?)
Wizard (Control Wizard?)
Oraz sześć ras:
Human
Elf
Half-Elf
Drow
Dwarf
Tiefling (foto poniżej)
Skille zostaną przedstawione w formie „drzewka umiejętności”.
Mamy mięc dwa, czołowe skille, ustawione pod lewym i prawym przyciskiem myszy, które w każdej chwili można zmienić. Coś takiego…
60 lvl cap, ale z nawiązaniem do serii DD i ich 20 poziomu.
Crafting, tailoring i inne systemy mają ściśle bazować na serii Dungeons & Dragons.
W Item Shopie NIE ZNAJDĄ się przedmioty, które dają jakąkolwiek przewagę in-game. Te słowa traktowałbym z wieeelkim dystansem, ale trzymać kciuki nie zaszkodzi.
Kreator postaci ma być tylko lekko przebudowany względem wcześniejszych produktów Cryptic Studios. Jak zapewniają twórcy, chcą się skupić na rozgrywce, a nie na customizacji. Amen.
Mam nadzieję, że przybliżyłem wam, chociaż troszeczkę Neverwinter Online.
guru