Wszystko, co chcecie wiedzieć o Neverwinter Online znajdziecie TUTAJ!

Dodany przez guru ponad 12 lat temu
21 12721
Wszystko, co chcecie wiedzieć o Neverwinter Online znajdziecie TUTAJ!

Będzie to MMORPG… aha, to już wiecie, no to lecimy dalej.

A może umówimy się, że wszystkie dane dotyczące Neverwinter Online wypiszę w podupunktach, co? Wtedy wszystko będzie czytelne i łatwe do znalezienia. Tak? To jedziemy.

Wspomnę tylko o najważniejszych, oczywistych już rzeczach. Open Beta na pewno (cytat z wczorajszego gameplay’u: „Open Beta absolutely in 2012”) wystartuje w 2012 roku. Ale najprawdopodobniej będzie to dopiero ostatni kwartał.  Neverwinter Online zostanie wydany pod banderą Perfect World Entertainment, w statusie Free2Play. Okej, to tyle.

 

Kompendium wiedzy o Neverwinter Online

 

Akcja Neverwinter Online dzieje się 100-150 lat po wydarzeniach z Neverwinter Nights 2.

Neverwinter Online będzie „fully open world MMORPG”, co znaczy tylko tyle, że dostniemy w 100% OTWARTY ŚWIAT.

Każdy zone, każda mapa ma mieć swój odzielny story-arc.

Raidy i instancje mają bazować na tradysyjnej eksploracji z serii Dungeons & Dragons.

Każda postać może skakać, biegać, unikać ciosów, przerywać skille i tak dalej.

Biegając, możemy jednocześnie atakować przeciwnika.

Nie jest to typowy NON-TARGET. Jest to raczej rozwiązanie znane z Blade & Soul, aniżeli TERA Online. I przynajmniej moim zdaniem, takie rozwiązanie sprawdzi się o wiele lepiej. Niby nie ma biernego "zaznaczania" przeciwnika systemem point'n'click, ale nie ma także czystego non-targetingu. 

Podobno, wszystkie umiejetności bohaterów mają być wielce efektowne. Przykład? Przewińcie sobie poniższy materiał na 1.58.

PvP pojawi się dopiero po Open Becie, gdzieś na początku 2013 roku.

Obecnie potwierdzono. Trzy klasy:

Fighter

Thief (Stealth Rogue?)

Wizard (Control Wizard?)

Oraz sześć ras:

Human

Elf

Half-Elf

Drow

Dwarf

Tiefling (foto poniżej)

Skille zostaną przedstawione w formie „drzewka umiejętności”.

Mamy mięc dwa, czołowe skille, ustawione pod lewym i prawym przyciskiem myszy, które w każdej chwili można zmienić. Coś takiego…

60 lvl cap, ale z nawiązaniem do serii DD i ich 20 poziomu.

Crafting, tailoring i inne systemy mają ściśle bazować na serii Dungeons & Dragons.

W Item Shopie NIE ZNAJDĄ się przedmioty, które dają jakąkolwiek przewagę in-game. Te słowa traktowałbym z wieeelkim dystansem, ale trzymać kciuki nie zaszkodzi.

Kreator postaci ma być tylko lekko przebudowany względem wcześniejszych produktów Cryptic Studios. Jak zapewniają twórcy, chcą się skupić na rozgrywce, a nie na customizacji. Amen.

 

Mam nadzieję, że przybliżyłem wam, chociaż troszeczkę Neverwinter Online.

 

guru

 

 


21 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube