A Tale in the Desert - MMO bez walki ogłasza nowy rozdział
Znacie taką grę jak “A Tale in the Desert”? Raczej nie znacie, bo mowa tutaj o super mega ultra niszowym produkcie z 2003 roku, który posiada garstkę garsteczkę graczy.
Fabularny MMORPG osadzony w Starożytnym Egipcie, który… nie posiada systemu walki – zamiast tego rozgrywka kręci się wokół craftingu, eksploracji, budowania i aspektów społecznościowych.
Kolejnym ciekawym elementem gry jest jest podział na “opowieści” (czyli Tale), które działają podobnie do Światów z Haven & Hearth. Co jakiś czas – zazwyczaj raz na rok – następuje reset świata (z nowościami), aby wszyscy gracze rozpoczęli przygodę od nowa.
I to właśnie wydarzy się pod koniec tego miesiąca. Na 28 maja wyznaczono premierę Tale 10, która oprócz totalnego wipe’a wprowadzi także nowy update.
Szczegóły TUTAJ.