Absolver sprzedaje się jak świeże bułeczki. Oryginalność się opłaciła
Oryginalność się opłaciła. Absolver, czyli sieciowa bijatyka z elementami MMO sprzedała się jak dotąd w 250 tys. egzemplarzy, mimo że od premiery gry nie minął nawet miesiąc (29 sierpnia – 22 września).
Niech to będzie dowód dla innych producentów, że wcale nie trzeba powielać schematów i tworzyć to samo, ale z innym tytułem. Absolver poszedł przecież pod prąd. Postawiono na zupełnie nowy sposób rozgrywki, a całość osadzono w jeszcze oryginalniejszej dziwniejszej grafice. Eksperyment wypalił, bo ćwierć miliona sprzedanych kopii trzeba uznawać za ogroooomny sukces. Mówimy przecież o całkowicie nowej marce. Jeszcze rok temu nikt nie słyszał o kimś takim jak „Absolver”. Dopiero kolejne zwiastuny i gameplay’e nakręciły hype i spowodowały taki, a nie inny wynik.
Oczywiście Absolver stał się największym i najbardziej dochodowym produktem studia Devolver Digital.
Gra kosztuje 30 euro w wersji standardowej i 40 euro w wersji deluxe.
Zagracie TUTAJ.