Age of Wushu 2 sprawi, że będzie nam gorąco
Drogie Age of Wushu 2 (lub Wulin, jak kto woli), proszę, przybądź do nas jak najszybciej. Informacje bowiem na Twój temat są tak niewiarygodne, że muszę samemu przekonać się, czy to nie zwykłe bujdy. Przed dwoma miesiącami Guru pisał, że trzeba będzie uważać na roślinki w grze, a do tego będziemy samodzielnie produkowali złoto.
To i ja dorzucę coś od siebie – w omawianej grze istotna będzie temperatura. W upalnych strefach nasza postać otrzyma debuff, który zwiększa konsumpcję staminy. Co lepsze, wykonywanie czynności z tym ograniczeniem sprawi jedynie, że zasób ten będzie spalany jeszcze szybciej. Jeśli chcemy zabezpieczyć się przed słońcem, będziemy musieli przywdziać letnie ubrania oraz/lub napić się orzeźwiającej, zielonej herbaty.
Spokojnie, są również inne sposoby. Nasza podatność na zmiany klimatyczne zależeć ma od kondycji postaci. Na ten współczynnik z kolei wpływa siła postaci oraz ilość jej „inner force”. Czym mamy ich więcej, tym bardziej odporni jesteśmy na temperaturę. Co jednak ciekawe, gdy nasze „inner force” jest związane z żywiołem ognia, wtedy upały wpływają na nas korzystnie!
Age of Wushu 2 coraz bardziej przypomina mi survivala, ale niemniej wydaje mi się, że warto obserwować ten projekt.