Aion 2 będzie miał „otwarty” handel, a gracze będą mogli zarabiać płatną walutę

Im bliżej (azjatyckiej) premiery Aion 2, tym więcej informacji o grze.
Teraz dowiedzieliśmy się, że Aion 2 będzie miało otwarty handel przedmiotami, no prawie otwarty. Jedynymi przedmiotami, którymi nie będziemy mogli obracać na rynku, będą te dungeonów i tylko te pochodzące z ostatnich spersonalizowanych łupów (czyli prawdopodobnie z ostatniego bossa). Każdy inny przedmiot wydropiony w rozgrywce PvE będzie można sprzedać innym graczom (oczywiście trzeba uważać, żeby przypadkiem nie założyć takiego sprzętu, bo wówczas item zostanie przypisany do postaci bez możliwości powrotu).
Ujawniono też jak będzie działać ulepszanie przedmiotów:
Do 10. poziomu ulepszenie jest w 100% gwarantowane, a powyżej tego poziomu wprowadzany jest system zwiększający szanse powodzenia, bez cofania statystyk. Te zasady upraszczają progresję, zachęcają do eksperymentowania i stymulują aktywny handel, dzięki czemu gra jest atrakcyjna nawet dla nowicjuszy.
NCSoft ujawniło też, że outfity/skórki nie będą przypisane do płci i będzie je można używać zarówno na męskiej i żeńskiej postaci.
Ponadto w Aion 2 znajdziemy Sklep Stylów, gdzie gracze mogą dzielić się wyglądami swoich bohaterów… i na tym zarabiać. Możliwe będzie odblokowanie ośmiu Pressetów (slotów na style) za Diamenty (płatną walutę), z czego 10% jest potem przekazywane twórcy danego stylu.
Aion 2 wystartuje w Korei Południowej i na Tajwanie 19 listopada. Nasza premiera w 2026 roku.

