Aion 2 będzie miał dwa systemy walki do wyboru: Action i Classic

Odbył się kolejny stream z deweloperami Aion 2, gdzie poznaliśmy kolejne szczegóły gry, w tym ten dotyczący systemu walki.
Aion 2 będzie posiadał możliwość wyboru sterowania czy raczej możliwość wyboru rodzaju walki:
Domyślny, czyli pewnego rodzaju „Action Mode”.
“Używa celownika na środku ekranu. Wycelowanie w cel powoduje jego wybranie i rzucenie na niego umiejętności. Naciśnięcie klawisza Tab blokuje cel, po czym umiejętności trafiają w niego, nawet jeśli kamera jest odwrócona. Dostępne opcje obejmują funkcję „Ustaw główny cel podczas ataku”, która automatycznie blokuje cel na początku walki, umożliwiając wygodne latanie, ucieczkę i atakowanie.”
Klasyczny, czyli ten znany z Aion 1.
“W tym trybie wyświetlany jest klasyczny kursor myszy. Kliknięcie celu sprawia, że staje się on celem głównym, a ponowny atak powoduje, że postać automatycznie podąża za nim i używa ataków podstawowych. Ten tryb w pełni odzwierciedla klasyczne sterowanie z gier MMORPG i AION 1. Obsługuje również ruch poprzez kliknięcie w ziemię oraz automatyczny sprint do przodu poprzez jednoczesne przytrzymanie lewego i prawego przycisku myszy.”
Domyślnym trybem będzie „Action Mode”, ale po wciśnięciu klawisza „/” będzie można swobodnie przejść w tryb klasyczny.
Pokaz walki (w obu trybach) można zobaczyć poniżej (od 36:40):
Przypominamy, że Aion 2 wystartuje w Korei Południowej oraz na Tajwanie już 19 listopada.
Premiera na Zachodzie, w tym oczywiście w Europie jest zaplanowana na 2026 rok.