Alchemik w Dungeons and Dragons Online będzie miał 90 czarów do dyspozycji!
![Alchemik w Dungeons and Dragons Online będzie miał 90 czarów do dyspozycji!](https://img.mmorpg.org.pl/system/posts/posters/000/036/978/medium/Dungeons-Dragons-Online-5.jpg)
Guru poinformował już Was, że do Dungeons and Dragons Online zbliżają się ciekawe nowości. Wśród nich są serwery oferujące mechanikę śmierci permanentnej oraz nowa klasa – Alchemik. Deweloperzy podzielili się niektórymi szczegółami, dotyczącymi tych dwóch tematów.
Śmierć permanentna to temat wielu dyskusji, a zwłaszcza w grach MMO. Wiele osób taka mechanika zwyczajnie odstrasza. Nie widzą bowiem nic ciekawego w sytuacji w której tygodnie (jak nie miesiące) grindowania i farmienia mają przepaść przez jakiś głupi błąd. Nie dziwne zatem, że twórcy rzadko korzystają z tego rozwiązania, bowiem jest raczej wąskie grono osób, cieszące się z niego. Nie w przypadku Dungeons and Dragons Online!
Okazuje się, że to właśnie społeczność tego MMORPG-a wyprosiła u deweloperów wprowadzenie serwerów ze śmiercią permanentną. Standing Stone Games uznało, że sprawdzi zainteresowanie graczy poprzez tymczasowe serwery ligowe. Będą dostępne od 16 sierpnia i przez najbliższe trzy miesiące pozwolą graczom walczyć z groźbą nieuchronnej śmierci – nie będzie bowiem żadnych czaró wskrzeszenia. Co jednak dalej?
Standing Stone Games samo przyznaje, że nie wiedzą. Wszystko zależy od tego, jak serwery zostaną przyjęte i czy będzie opłacało się ich utrzymywanie. Odpowiedź zatem poznamy pewnie pod koniec żywotności tych serwerów, czyli w okolicach listopada.
Mamy również odrobinkę informacji na temat Alchemika, czyli najnowszej klasy w Dungeons and Dragons Online. Będzie on pełnoprawną klasą magiczną (czarodziejem/spellcasterem dokładnie), która ma mieć do dyspozycji około dziewięćdziesięciu czarów. Wyposażone zostaną w unikalne mechaniki, aktywujące się w zależności od sposobu użycia zdolności. Muszę przyznać, że całość brzmi intrygująco, ale na konkrety przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.