Alchemik w Dungeons and Dragons Online będzie miał 90 czarów do dyspozycji!
Guru poinformował już Was, że do Dungeons and Dragons Online zbliżają się ciekawe nowości. Wśród nich są serwery oferujące mechanikę śmierci permanentnej oraz nowa klasa – Alchemik. Deweloperzy podzielili się niektórymi szczegółami, dotyczącymi tych dwóch tematów.
Śmierć permanentna to temat wielu dyskusji, a zwłaszcza w grach MMO. Wiele osób taka mechanika zwyczajnie odstrasza. Nie widzą bowiem nic ciekawego w sytuacji w której tygodnie (jak nie miesiące) grindowania i farmienia mają przepaść przez jakiś głupi błąd. Nie dziwne zatem, że twórcy rzadko korzystają z tego rozwiązania, bowiem jest raczej wąskie grono osób, cieszące się z niego. Nie w przypadku Dungeons and Dragons Online!
Okazuje się, że to właśnie społeczność tego MMORPG-a wyprosiła u deweloperów wprowadzenie serwerów ze śmiercią permanentną. Standing Stone Games uznało, że sprawdzi zainteresowanie graczy poprzez tymczasowe serwery ligowe. Będą dostępne od 16 sierpnia i przez najbliższe trzy miesiące pozwolą graczom walczyć z groźbą nieuchronnej śmierci – nie będzie bowiem żadnych czaró wskrzeszenia. Co jednak dalej?
Standing Stone Games samo przyznaje, że nie wiedzą. Wszystko zależy od tego, jak serwery zostaną przyjęte i czy będzie opłacało się ich utrzymywanie. Odpowiedź zatem poznamy pewnie pod koniec żywotności tych serwerów, czyli w okolicach listopada.
Mamy również odrobinkę informacji na temat Alchemika, czyli najnowszej klasy w Dungeons and Dragons Online. Będzie on pełnoprawną klasą magiczną (czarodziejem/spellcasterem dokładnie), która ma mieć do dyspozycji około dziewięćdziesięciu czarów. Wyposażone zostaną w unikalne mechaniki, aktywujące się w zależności od sposobu użycia zdolności. Muszę przyznać, że całość brzmi intrygująco, ale na konkrety przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.