Amazon Games mówi o obecnych problemach Throne and Liberty
Na oficjalnej stronie Throne and Liberty (TUTAJ) pojawił się właśnie pierwszy “List do Społeczności”, w którym to Amazon Games porusza kwestię obecnych problemów gry.
Chodzi o problemy z serwerami, błędy w Domach Aukcyjnych, znikające listy znajomych czy brakujące nagrody.
Serwery
Po otwarciu komercyjnych serwerów startowych natychmiast zauważyliśmy, że niektórzy gracze byli rozłączani, napotykali zawieszone czarne ekrany podczas ładowania gry, problemy z bramkami na serwerze. Wszystkie te problemy są związane z tą samą przyczyną, nad którą pracujemy. W ciągu ostatniego dnia znacznie zmniejszyliśmy liczbę wystąpień, ale problem nie został jeszcze w pełni rozwiązany. Jest to główny cel naszych zespołów technicznych w tym momencie. Rozumiemy, jak wpływa to na sesję gry i pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu tak szybko, jak to możliwe.
Potroiliśmy liczbę serwerów niemal wszędzie i nie widzieliśmy, aby zrywały połączenia w ciągu ostatnich kilku dni. Po tym zauważyliśmy, że serwery świata i bazy danych świata osiągnęły limity wykorzystania zasobów. Chociaż zwiększyliśmy je z hostów w usłudze koreańskiej, nie zdawaliśmy sobie sprawy, jak daleko musimy się posunąć.
Błąd podczas tworzenia postaci
Otrzymaliśmy zgłoszenia graczy o napotkaniu komunikatu o błędzie „Unable to create character on the server (10)”. Chociaż ten komunikat o błędzie jest prawdziwy, był nieco mylący, ponieważ problem jest spowodowany przez świat, który nie pozwala na tworzenie nowych postaci ani na przenoszenie istniejących postaci na dany serwer. Gdy świat osiągnął limit tworzenia postaci, ekran wyboru serwera nie aktualizował się wystarczająco szybko. Przepraszamy za zamieszanie.
Lista znajomych
Otrzymaliśmy zgłoszenia od niektórych graczy, że ich lista znajomych zniknęła, podczas gdy inni gracze doświadczyli problemów z pozostawaniem ich próśb o dodanie do znajomych na ekranie nawet po zaakceptowaniu lub odrzuceniu. Badamy to, aby ustalić przyczynę i doceniamy Twoją cierpliwość.
Dom Aukcyjny
Niektóre serwery Early Access w regionie Europy miały problem z odizolowaniem swoich domów aukcyjnych. Próby ich konsolidacji wprowadziły nowe problemy, takie jak brak możliwości wystawienia przedmiotów, przedmioty, które wydawały się być sprzedane, gdy tak nie było, brak możliwości wystawienia nowych przedmiotów i opóźniona dostawa Lucent. Po ustaleniu przyczyny głównej pracowaliśmy nad rozwiązaniem powyższych problemów. Zajęło nam to więcej czasu niż oczekiwaliśmy i doceniamy cierpliwość, jaką okazaliście.
Problemy z ustawieniami
Gracze odkryli, że ich niestandardowe ustawienia gry zostały zresetowane podczas logowania. Ten problem był związany z utratą przypisań klawiszy, zmianą preferencji wyboru domeny, postaciami, które zniknęły, i niedostępnością sklepu. Kilka kluczowych serwerów w zapleczu, które przechowują Twoje ustawienia, było przeciążonych z powodu ruchu sieciowego. Współpracując z NCSoft, wdrożyliśmy więcej takich serwerów, aby obsłużyć dodatkowe obciążenie od wszystkich nowych graczy dołączających od czasu premiery komercyjnej, co rozwiązało problem u niektórych, ale nie u wszystkich, więc nadal nad nim pracujemy.
Nagrody
Po uruchomieniu zaczęliśmy otrzymywać zgłoszenia od niektórych graczy, którzy nie otrzymywali nagród za połączenie swoich kont w grze z AG iD. Poczyniliśmy pewne postępy w naszym dochodzeniu, ale nadal pracujemy nad rozwiązaniem głównego problemu. W międzyczasie zaczęliśmy ręcznie przyznawać graczom brakujące nagrody w partiach i będziemy to kontynuować.