Amazon opowiada o botach, kolejkach oraz innych bolączkach Lost Ark

Dodany przez guru około 2 lata temu
20 5091
Amazon opowiada o botach, kolejkach oraz innych bolączkach Lost Ark

Dzisiaj nad ranem pojawił się obszerny komunikat Amazon Games (TUTAJ) w sprawie obecnej sytuacji Lost Ark Online.

Chodzi o botujących graczy (niedawno zbanowano 1 milion takich osobników), problemy z matchmakingiem, kolejkami na serwery, filtrem językowym na czacie itd.

Oczywiście, część tych “bolączek” udało się już załatwić (region Europy jest już praktycznie wolny od kolejek), ale Amazon wciąż ma ręce pełne roboty.

Posłuchajcie:

Bohaterowie Arkesii,

Przejrzystość jest dla nas ważna i chcemy dzielić się aktualizacjami na temat gry i wszelkich problemów, nad którymi z pracujemy tak konsekwentnie, jak to możliwe.

Chociaż ten post odnosi się do kilku bieżących tematów, zespół uważnie śledzi również wszelkie nowe problemy, które mogą pojawić się wraz z naszą marcową aktualizacją. W razie potrzeby udostępnimy te aktualizacje w osobnym poście.

Zakazy botów

W zeszły piątek zaczęliśmy wprowadzać blokady botów, mające na celu ponad milion nielegalnych kont. Wiemy, że samo to nie naprawi sytuacji i nadal istnieją boty w grze, więc chcemy zapewnić, że był to tylko jeden krok w trwającej bitwie. Po tej początkowej fali masowych banów nadal regularnie wprowadzamy dodatkowe bany, aby usunąć z gry jak najwięcej botów. Poza tym pracujemy również nad wewnętrznymi metodami i narzędziami, aby znacznie utrudnić botom wejście do gry, zwłaszcza przy obecnym tempie ich tworzenia. Te aktualizacje wkrótce pojawią się w grze.

Słyszeliśmy również obawy graczy dotyczące wpływu, jaki te boty mogą mieć na gospodarkę w grze, jeśli chodzi o kupowanie i sprzedawanie złota, i uważnie monitorujemy tę sytuację.

Zmieniliśmy również złotą nagrodę na srebrną w przypadku niektórych nagród za raport i zadanie przewodnika, aby zapobiec nadużywaniu tych systemów przez boterów i golde-sellerów.

Pamiętajcie również, że udział w jakichkolwiek transakcjach na prawdziwe pieniądze (RMT) za pośrednictwem sprzedawców zewnętrznych jest sprzeczny z naszymi warunkami korzystania z usługi i spowoduje zablokowanie konta zarówno dla kupującego, jak i sprzedającego. Aby chronić swoje konto, uważaj na złoto i prezenty wysyłane przez użytkowników, których nie znasz, i zawsze odrzucaj wszelkie elementy, które pojawiają się w Twojej skrzynce pocztowej, co do których nie masz pewności.

Matchmaking

Nasza cotygodniowa aktualizacja 3 marca zawierała znaczące ulepszenia systemu dobierania graczy na serwerach i regionach, w których wcześniej nie działał. W wyniku tych zmian z radością obserwujemy dużą liczbę raportów graczy potwierdzających, że wszystko działa znacznie sprawniej, nawet w godzinach szczytu.

Dziękujemy za cierpliwość podczas prac nad rozwiązaniem tego problemu, ponieważ wiemy, jak frustrujący był to problem.

Filtr języka

Wraz z aktualizacją z zeszłego tygodnia dodaliśmy filtr czatu dla graczy, aby mogli wybrać określone języki. Jest to nowa funkcja Lost Ark, która została opracowana w bezpośredniej odpowiedzi na opinie graczy, że czat w obszarze może czasami być mylący, gdy używanych jest wiele języków.

Kolejki w Europie Centralnej

Jak zauważyło wielu graczy, zwłaszcza w miniony weekend, z radością informujemy, że kolejki w Europie stają się coraz łatwiejsze do opanowania. Wynika to z szeregu zmian, które wprowadziliśmy w tle, w tym (ale nie tylko) z poprawioną stabilnością gry. Wiemy, że dla wielu graczy, którzy utknęli ze swoimi serwerami w regionie Europy Środkowej, była to długa droga i będziemy nadal monitorować sytuację i wprowadzać ulepszenia tam, gdzie to możliwe.

Informacje o zgłaszaniu i naprawianiu błędów

Ponieważ nadal aktualizujemy Lost Ark i wprowadzamy nową zawartość do zachodniej wersji, nieuchronnie pojawią się nowe błędy i problemy. W większości przypadków problemy i błędy wymagają poprawki klienta (i późniejszego przestoju). Z tego powodu, o ile coś nie psuje gry lub nie powoduje bardzo powszechnych problemów, większość poprawek zostanie wprowadzonych podczas naszych cotygodniowych aktualizacji. Wiemy, że błędy mogą być frustrujące, ale przy rzadszych konserwacjach, gdy zbliżamy się do cotygodniowego cyklu aktualizacji, ich naprawienie zajmie trochę czasu.

Jeszcze raz dziękujemy za nieustające opinie, raporty o błędach i wsparcie. Będziemy nadal budować sposoby, w jakie komunikujemy się z naszymi graczami i ciężko pracować, aby rozwiązać pojawiające się problemy.


20 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube