Anthem wprowadzi artefakty, różnorodne mody i rozbudowane drzewka specjalizacji
O Anthem sporo osób pewnie zdążyło zapomnieć lub zakopało ten tytuł głęboko w pamięci. BioWare nie zdradza jeszcze, kiedy otrzymamy Anthem 2.0, ale informuje, że faktycznie nad grą studio pracuje. Ulepszone Anthem zaoferuje zdecydowanie większą customizację, dzięki której dostosowanie Javelina do własnych preferencji będzie znacznie przyjemniejsze.
Do tej pory Javeliny modyfikowane były poprzez Komponenty. Te zostaną jednak zastąpione przez Mody oraz Artefakty. Każda zbroja będzie posiada również główną broń oraz dodatkową, dzięki którym rozróżniona zostanie rola danej osoby w drużynie. Mody wpłyną na umiejętności Javelinów, ulepszając je i wpływając na jakość – mają zgrywać się z ekwipunkiem oraz zdolnościami.
Artefakty będą czymś poważniejszym w Anthem. Artefakt bowiem dostosowany będzie pod konkretnego Javelina i zaoferuje alternatywna zdolności. Przykładowo, Rangera rakieta zostanie zastąpiona przez Skyfell Launcher. Co jednak ciekawe, Artefakty również będziemy mogli modyfikować, a nawet ulepszać, wzmacniając tym samym pasywne zdolności, generowane przez Artefakt.
Co się zaś tyczy samych umiejętności Javelinów, to będziemy je odblokowywali przez nowe drzewko zdolności, przypisane do poziomu naszej zbroi. Znajdziemy tam rzeczy, których użyjemy bezpośrednio w walce, ale również zwykłe bonusy do statystyk, czy zdolności pasywne. Kiedy wyexpimy podstawowe drzewko danego Javelina, odblokujemy trzy specjalizacje. Każda specjalizacja zaoferuje własny styl zabawy, znacznie wpłynie na zbroję, a do tego będzie miała unikalne dla siebie umiejętności oraz własne drzewko rozwoju.
BioWare zapewnia, że dzięki tym zmianom w Anthem będziemy mieli po prostu większy wybór. Jak to jednak wyjdzie w praktyce? Pożyjemy, zobaczymy.
Hi Friends - happy to share our new blog on Javelin Gameplay and Builds!https://t.co/QCyV8quBuB
— Christian Dailey (@ChristianDailey) October 28, 2020