ArcheAge będzie posiadał interaktywne cut-scenki
Twórcy ArcheAge znaleźli sposób, by użytkownicy poznali tło fabularne gry, bez zbędnego zagłębiania się w tekst lub wskazówki w questach. Przy każdym, wartym uwagi momencie, na ekranie monitora zobaczymy... krótkie, interaktywne scenki, które – krok po kroku – przygotują nas do kolejnych wyborów.
No właśnie – wyborów. Gracze nie będzie tylko biernie obserwował sceny, tylko był jego częścią. W zależności od decyzji, zmieni się także filmik, a co za tym idzie – fabuła gry. Oczywiście będzie istniała możliwość „przeskoczenia”, jednak niektóre materiały mają pomagać w wykonywaniu kolejnych zadań.
Sceny nie będą jakieś zbyt imponujące i inaczej robione. Wszystko ma działać na tym samym silniku, co pozostałe funkcje gry. Czyżby budżet produkcji zbliżał się nieuchronnie do końca? Przypominam, że według nieoficjalnych wiadomości, ArcheAge kosztuje 60 milionów dolarów, co jest wynikiem – na dzisiejsze standardy – bardzo wysokim.
Interaktywne, przerywane sceny, to wciąż nowy element w grach MMORPG. Miejmy nadzieję, że się przyjmie. Tymczasem, zapraszam do obejrzenia gameplay’a z tamtego roku.