ArcheAge posiada 220 grywalnych klas. Wkrótce będzie ich jeszcze więcej...

Każdy, kto chociaż trochę interesuje się grami MMORPG, wie, że ArcheAge posiada nietypowy system klas postaci.
Naszego bohatera lub bohaterkę tworzymy z łączenia różnych “skillsetów”. Na przykład: scalając ze sobą Witchcraft, Defense oraz Sorcery otrzymamy Cabalista; z kolei połączenie Auramancy, Archery oraz Vitalism da nam Oracle. Kombinacji jest tak wiele, że łączna liczba grywalnych postaci w ArcheAge wynosi… 220.
Ta liczba wkrótce się jednak zwiększy o dobre kilkanaście/kilkadziesiąt buildów. XL Games zapowiedziało właśnie wprowadzenie kolejnego (już trzynastego) skillseta – Insanity.
Będzie to ścieżka pozwalają tworzyć postacie z broniami palnymi: shotgunami, karabinami itd.


Insanity trafi do południowokoreańskiej wersji gry już w tym tygodniu (3 grudnia). Europejczycy będą musieli poczekać kilka miesięcy dłużej.
Oczywiście nowy skillset zadebiutuje równocześnie w ArcheAge oraz ArcheAge Unchained.