ArcheAge problemów ciąg dalszy – kolejny błąd i kolejne bany
Przyznam szczerze, że to robi się już nudne. Mam na myśli pisanie o ArcheAge w kontekście błędów oraz banów. Odnoszę wrażenie, że nic innego w tym MMORPG-u się nie dzieje, a Kakao Games musi jedynie sprzątać. Sytuacja w tym tytule zawsze była taka słaba, czy to nowy wydawca aż tak namieszał? Ciężko określić, ale biorąc pod uwagę, że teraz wypływają na wierzch wieloletnie błędy, to wszystko jest możliwe.
Tym razem przykładowo w ArcheAge oraz ArcheAge Unchained tymczasowo zablokowano marketplaces, a wszystko z powodu nagród wysłanych graczom za grudniowe problemy. Okazuje się, że cash bags były zbugowane i nie dało się z nich skorzystać. Kakao Games wykorzystało sytuację, aby przyjrzeć się również innym problemów oraz rozwiązać więcej bolączek za jednym razem.
Poza tym wydawca chwali się kolejnymi banami za RMT (Real-Money Trading) oraz wykorzystywanie błędów. Ostatnio jedynie 281 kont zostało ukaranych na przestrzeni sześciu serwerów, więc liczba gagatków łamiących zasady maleje. Był jednak błąd (bardziej hack) z teleportowaniem się paczek transportowych, co doprowadziło do hiperinflacji cen. Gracze zostali ukarani, a zespół pracuje nad rozwiązaniem problemu, aby nie występował w przyszłości.