Architect: Land of Exiles może namieszać na rynku MMORPG. Oto pierwszy filmik z gry…
Prosto z koreańskich targów G-Star 2024, oto pierwszy gameplay-trailer z Architect: Land of Exiles.
(do obejrzenia powyżej)
Jest to wysokobudżetowy MMORPG zakrojony na szeroką skalę, nad którym pracuje ponad setka osób i który ma odnieść duży sukces.
Co o nim wiadomo?
- Gra ma się ukazać na PC, urządzeniach mobilnych, a w przyszłości także na konsolach
- Każda wersja ma być przystosowana pod daną platformę (czyli to nie będzie mobilny port na PC itd.)
- Wersja mobilna będzie miała Auto-Battle, ale wersja PC i ewentualna wersja na konsole NIE
- Otrzymamy otwarty jednolity świat bez “kanałów”
- Postacie mogą poruszać się na wierzchowcach, pływać w wodzie, wspinać się po górach i latać
- Zaawansowana fabuła z inscenizowanymi przerywnikami filmowymi oraz NPC-kami z własnymi mini historiami
- Walka non-target
- Będą rajdy
- Będą World Bossy i dynamiczne wydarzenia w świecie gry
- Będą też bitwy na kilkuset graczy jednocześnie
- Nie będzie gender-locka
- Postawiono na uniwersum fantasy, bo jest to najbardziej uniwersalne i lubiane uniwersum
Co do fabuły?
Fabuła skupi się na Wieży Gigantów, zbudowanej kilka tysięcy lat temu przez gigantów, którzy rządzili światem i marzyli o zostaniu bogami. Jednak z biegiem czasu giganci zniknęli, a ludzie wzięli władzę w swoje ręce i stworzyli siedem królestw, które przeżyły swój złoty wiek na pozostałościach dziedzictwa cywilizacji gigantów.
Pewnego dnia bramy wieży otworzyły się i miliony strasznych potworów wpadły do ludzkiego świata, pustosząc okolicę i niszcząc wszystkie żyjące istoty. Ludzkość odgrodziła się od wieży ogromnym murem w nadziei uniknięcia zagłady.
Na razie nic nie wiadomo o monetyzacji oraz dacie premiery. Będziemy śledzić projekt, obiecujemy wam.