Ashes of Creation - „zbawca MMORPG” przebudował progresję postaci
Ashes of Creation przygotowuje się do startu trzeciej fazy Alpha Two (26 sierpnia), po której gra będzie już dostępna 24/7 i będzie się rozwijać prawie tak samo jak działające od wielu lat tytuły.
Ale Ashes of Creation ciągle się kształtuje (na lepsze). Wczoraj otrzymaliśmy informację o dużych… bardzo dużych zmianach, które zaszły w systemie wytwarzania, rzemiosła oraz ogólnej progresji postaci.
Co się konkretnie zmieniło?
- Przebudowano wszystkie receptury rzemieślnicze
- Każdy poziom „Rzemieślnika” (Artisan) odpowiada teraz klasie wyposażenia, a w ramach każdej klasy wyposażenia istnieją różne poziomy
- Wymagane materiały będą teraz odpowiednio skalowane
- Zmieniono miejsca pojawiania się zasobów, ich plony i czasy odradzania
- Każdy biom ma teraz więcej typowych dla siebie materiałów (np. jaskinie zawierają teraz więcej złóż metalu i klejnotów)
- Przedmioty wypadające z mobów zostały dostosowane do postępów w rzemiośle (cztery godziny grindowania mobów powinny przynieść postęp w ekwipunku porównywalny do czterech godzin rzemiosła)
- Z mobów mogą teraz wypadać przedmioty o różnych poziomach w ramach każdej klasy
- Handlarze będą teraz oferować również przedmioty o niskim poziomie dla wszystkich klas
- Aktualizacja nagród za zadania i zlecenia (pozwala to wybrać nagrodę, która może obejmować materiały lub ekwipunek)
Chcemy zapewnić graczom możliwości wyposażenia się w sprzęt odpowiedni do ich poziomu – tworzony z uczciwą i angażującą inwestycją czasu, wysiłku i umiejętności.
Dlatego te aktualizacje stanowią kluczowe kroki w kierunku zbudowania bardziej zintegrowanej i satysfakcjonującej gospodarki, w której główną rolę odgrywają gracze. Niezależnie od tego, czy jesteś rzemieślnikiem, poszukiwaczem przygód, czy kimś pomiędzy, Twoje wybory będą miały większe znaczenie niż kiedykolwiek!
Szczegóły TUTAJ.
