Ashes of Creation - „zbawca MMORPG” przebudował progresję postaci

Dodany przez guru 3 dni temu
23 4660

Ashes of Creation przygotowuje się do startu trzeciej fazy Alpha Two (26 sierpnia), po której gra będzie już dostępna 24/7 i będzie się rozwijać prawie tak samo jak działające od wielu lat tytuły.

Ale Ashes of Creation ciągle się kształtuje (na lepsze). Wczoraj otrzymaliśmy informację o dużych… bardzo dużych zmianach, które zaszły w systemie wytwarzania, rzemiosła oraz ogólnej progresji postaci.

Co się konkretnie zmieniło?

  • Przebudowano wszystkie receptury rzemieślnicze
  • Każdy poziom „Rzemieślnika” (Artisan) odpowiada teraz klasie wyposażenia, a w ramach każdej klasy wyposażenia istnieją różne poziomy
  • Wymagane materiały będą teraz odpowiednio skalowane
  • Zmieniono miejsca pojawiania się zasobów, ich plony i czasy odradzania
  • Każdy biom ma teraz więcej typowych dla siebie materiałów (np. jaskinie zawierają teraz więcej złóż metalu i klejnotów)
  • Przedmioty wypadające z mobów zostały dostosowane do postępów w rzemiośle (cztery godziny grindowania mobów powinny przynieść postęp w ekwipunku porównywalny do czterech godzin rzemiosła)
  • Z mobów mogą teraz wypadać przedmioty o różnych poziomach w ramach każdej klasy
  • Handlarze będą teraz oferować również przedmioty o niskim poziomie dla wszystkich klas
  • Aktualizacja nagród za zadania i zlecenia (pozwala to wybrać nagrodę, która może obejmować materiały lub ekwipunek)

Chcemy zapewnić graczom możliwości wyposażenia się w sprzęt odpowiedni do ich poziomu – tworzony z uczciwą i angażującą inwestycją czasu, wysiłku i umiejętności.

Dlatego te aktualizacje stanowią kluczowe kroki w kierunku zbudowania bardziej zintegrowanej i satysfakcjonującej gospodarki, w której główną rolę odgrywają gracze. Niezależnie od tego, czy jesteś rzemieślnikiem, poszukiwaczem przygód, czy kimś pomiędzy, Twoje wybory będą miały większe znaczenie niż kiedykolwiek!

Szczegóły TUTAJ.


23 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube