Ashes of Creation pokazuje unikalny system gry. Nowy godzinny gameplay!
Przed wami godzinny, nowiutki, świeżutki gameplay z Ashes of Creation. Gry, która – przez jednym – jest nazywana “zbawcą gatunku MMORPG”, a przez innych “odświeżeniem gatunku MMORPG”.
Tak czy siak, mamy do czynienia z tytułem, który generuje duże emocje i na który czeka mnóstwo osób.
Oto wspomniany gameplay:
Jednak tym razem materiał nie skupia się na bossach czy klasach/archetypach postaci, ale systemie Village Node. Co to dokładnie jest?
System daje graczom możliwość wpływania na światy gry w sposób niemożliwy w innych grach MMO. Dzięki niemu każdy serwer gry będzie wyjątkowy i dynamiczny. Działania graczy doprowadzą do powstania wiosek, wsie staną się miastami, miasta staną się miastami, miasta zyskają na sile i staną się metropoliami, zmieni się równowaga sił, upadną całe cywilizacje, metropolie obrócą się w popiół, a cykl rozpocznie się od nowa, w innym miejscu, prowadzony przez różnych graczy.
Na początku na serwerach gry nie będzie żadnych metropolii, miast, wiosek ani nawet prostych obozów. Dopiero działania graczy doprowadzą do ewolucji danego węzła:
Stage 0 - Wilderness
Stage 1 - Expedition
Stage 2 - Camp
Stage 3 - Village
Stage 4 - Town
Stage 5 - City
Stage 6 - Metropolis
Interesujące, prawda?
Ashes of Creation przygotowuje się obecnie do fazy Alpha Two, choć nie mamy jeszcze żadnych dokładnych terminów.