Ashes of Creation prezentuje Harbringer - nowy unikalny system PvPvE

Dodany przez guru około 2 godziny temu
7 514
Ashes of Creation prezentuje Harbringer - nowy unikalny system PvPvE

11 grudnia Ashes of Creation zadebiutuje na Steamie oraz otrzyma wielki update z klasą Summonera, wędkarstwem na otwartym morzu, nową rasą, nowymi World Bossami, nowymi funkcjami oraz - to chyba najważniejsze - systemem Harbringer.

To nowa zawartość, wyzwanie, wydarzenie w świecie gry, ale także część fabuły Ashes of Creation, która łączy w sobie walkę PvE i PvP.

Kolosalni Harbingerzy to gigantyczne kamienne statki, którymi Starożytni przybyli na Verrę podczas Apokalipsy.

Gdy Harbringer pojawi się w świecie gry, wpłynie na działanie najbliższego regionu (który stanie się strefą PvP). Pojawiają się groźne potworki, a obszar przekształci się w strefę PvP. Cało wydarzenie składa się z kilku faz i wymaga współpracy dziesiątek osób (co nie zawsze może być możliwe ze względu na otwarte PvP).

Główne zasady: 

  • Obecnie w świecie gry istnieją trzy Harbingery. Każdy z nich jest strzeżony przez unikalnego Starożytnego Lorda, który pełni rolę bossa świata, posiadając własny wygląd i mechanikę.
  • Obszar wokół Harbingera jest stale pogrążony w bezprawiu. Gdy tylko gracz przekroczy niewidzialną granicę, natychmiast staje się graczem PvP
  • Wydarzenie składa się z trzech faz głównych i jednej fazy bonusowej.
  • Wszystkie potwory w strefie upuszczają najlepsze łupy w grze, wliczając w to skażone materiały (drewno, kamień, rudę itp.),
  • Po 500 zabójstwach, u podstawy Harbingera aktywuje się Portal Pustki. Rozpoczyna się druga faza – wydarzenie polegające na odparciu trzech kolejnych fal.
  • Po pokonaniu trzeciej fali, sam Władca Starożytnych wyłania się przez portal (w Morzu Turkusowym jest to syrena o motywie wodnym). To aktualny boss w grze końcowej, około 25 poziomu, wymagający pełnego rajdu i dogłębnego zrozumienia mechaniki.
  • Zabicie Lorda otwiera trzy wejścia do głębin Harbingera. Wewnątrz znajdują się trzy Narteksy – tzw. kieszonkowe lochy. Każdy z nich może pomieścić 2-3 grupy graczy i jest wypełniony dużą liczbą potężnych mobów, co pozwala na szybkie zbieranie łupów.

Działanie Harbringers pokazano na ostatnim devstreamie. Cały fragment możecie obejrzeć poniżej.


7 Komentarzy


Ostatnie gry