Astellia zmierza na Steama. Czy jest w tym jakiś sens?
Rzeczywistość: Twórcy Astelli poinformowali, że ich MMORPG udostępnione zostanie na Steamie już 30 stycznia. Wersja ta nie będzie się niczym różniła od tego, co już widzieliśmy. Równocześnie poinformowano o udostępnieniu dwóch wydarzeń.
Pierwsze, Dogavi Crescent Event, wprowadzi do gry specjalnego dungeona w ramach którego będziemy mogli zdobywać Shining Merchant Coins oraz Holy Order Symbols. Drugie z kolei, czyli Taking Care of Pimpi Event, udostępni unikalnego bossa-pająka, do którego pokonania trzeba będzie zebrać dwunastoosobową drużynę. Za swoje starania zostaniemy oczywiście wynagrodzeni – otrzymamy Legendary Treasure.
Deweloperzy również zapowiadają, że Astellia otrzyma więcej zawartości gildyjnej. Pojawi się nawet arena gildyjna, gdzie będą mogły rywalizować ze sobą sześćdziesiąt cztery osoby. Jeszcze w tym roku gra wzbogaci się o nowego Astela, zestaw dungeonów, garść eventów, nowy system Astel Equipment, rajd i wiele więcej. Szczegóły poznamy wkrótce.
Wróżenie z fusów: gry sieciowe lub MMO mają zadziwiającą tendencję do późnego przypominania sobie o Steamie. Wychodzą na platformę Valve z półrocznym opóźnieniem, licząc na to, że trafią do nowej publiki i wszystko będzie dobrze. Ewentualnie deweloperzy liczą, że uda im się wydoić nowe grono graczy przed przejściem na Free-to-Play lub zamknięciem serwerów.
Jak to będzie w przypadku Astellia Online? Czas pokaże.