Battery Online: Sukces w Korei. Webzen trafił w 10
Wydaje się, że inwestując w Battery Online (Battle Territory) – Webzen trafił w dziesiątkę. Jak pokazuje licznik popularności w Korei Południowej (gdzie gra miała swoją premierę przed miesiącem) tytuł przyciągnął całą masę nowych użytkowników.
Z miejsca Battery Online stał się jednym z najpopularniejszych MMOFPS’ów w Korei Południowej. Liczba nastoletnich userów wzrosła o ponad 20% od końca listopada, zaś od rozpoczęcia OBT – zarejestrowało się i zagrało ponad 100,000 graczy, co jest wynikiem powalającym - jeśli weźmiemy pod uwagę ogromną konkurencję na tamtejszym rynku.
Przypominam, że Battery Online jest jednym z trzech zaprezentowanych tytułów ( plus C9 i Reign of Revolution) przez Webzen. Wszystkie gry są oznaczone jako „Coming Soon”, więc tak naprawdę nie wiadomo, kiedy gra/gry będą miały swoją premierę.
Tymczasem, zapraszam do obejrzenia kilku materiałów z Battery Online.
Arctic Wind
AK74M Gameplay