Battlerite otrzyma ogromną aktualizację, która wywróci grę do góry nogami!
Spore zmiany na froncie Battlerite. Wersja Battle Royale 19 lutego oficjalnie przejdzie na Free-to-Play, dzięki czemu każdy będzie mógł sprawdzić ową produkcję bez przeszkód. Niemniej tego samego dnia oryginał, czyli całkiem niezły Battlerite, otrzyma Big Patch. Cóż to takiego?
Ogromna aktualizacja, która znacząco wpłynie na grę i teoretycznie wywróci ją do góry nogami. Uprzedzam jedynie, że jest tego sporo, więc postaram się w skrócie wszystko omówić. W razie czego tutaj zostawiam link do pełnego opisu.
Battlerite stanie się dynamiczniejsze dzięki zwiększeniu prędkości poruszania się wszystkich postaci. Do tego paski HP herosów zostaną znacząco zmniejszone. Słowem, bohaterowie będą zwinniejsi, ale z mniejszą ilością życia, co wpłynąć ma na czas meczy.
Do tego deweloperzy chcą, aby gracze bardziej polegali na strategii oraz „mind games” niż czekaniu na czasy odnowienia mocniejszych zdolności. Dlatego większe znaczenie będzie miało skuteczne obijanie przeciwnika oraz omijanie jego ataków, niż władowanie w niego wszystkich skilli. Z tego względu otrzymamy również spore zmiany w balansie postaci, aby dostosować herosów do nowych warunków.
Wprowadzony zostanie również nowy system personalizowania bohaterów. Deweloperzy pozwolą na dostosowywanie się do warunków na polu bitwy z rundy na rundę za pomocą przedmiotów. Tak, do Battlerite wchodzą itemy! Zbrojownia dostępna będzie przed każdą rundą i pozwoli wybrać graczom zestaw ekwipunku, który zabiorą ze sobą do walki. Ich ilość zwiększać się ma wraz z kolejnymi rundami – ostatecznie wybierzemy trzy przedmioty. Warto tutaj dodać, że sprzęt powinien być znajomy graczom Battlerite Royale, bowiem stamtąd został zaczerpnięty.
W Battlerite pojawi się mechanika Overload, która pozwolić ma na „comeback” z beznadziejnych sytuacji, ale tym wtedy, gdy będziemy potrafili wykorzystać okazję. Oveload to nic innego, jak specjalna umiejętność, która odblokuje się, gdy nasz sojusznik padnie. Użycie jej zregeneruje część brakującego nam HP oraz zapewni mocnego buffa na 8 sekund. W trakcie jego działania gracz porusza się szybciej, ma niski czas odnawiania się zdolności (cooldown), mocniej leczy i zadaje zdecydowanie więcej obrażeń.
ALE! Warto tutaj zaznaczyć, że w trakcie trwania Overload gracz będzie otrzymywał znacznie więcej obrażeń od przeciwników. Można zatem śmiało powiedzieć, że to taki tryb „berserkera”. Obawiam się, czy nie będzie zbyt OP i rzeczywiście nie pozwoli wygrać, gdy wrogowie będą mieli przewagę liczebną. Pożyjemy, zobaczymy.
Dodatkowo, Battlerite otrzyma aktualizację istniejących map. W zależności od konkretnego pola bitwy, znajdziemy na nim inne nowości. Przykładem mogą być beczki, które uszkodzone wywołają sporą eksplozję oraz podpalą dany obszar. Będzie można je odrzucić, aby wybuchły w dogodnym dla nas miejscu – w końcu otrzymamy szansę na wykorzystanie pola bitwy na własną korzyść. Na innych mapach pojawią się „jump pady”, które pozwolą na ucieczkę z walki lub szybkie dołączenie do niej.
Battlerite Royale w tym samym czasie otrzyma również aktualizację swojej mapy oraz dostanie kilka nowych postaci. Warto również dodać, że obie gry udostępnią Battle Passa. Podzielony zostanie na wersję Free oraz Premium i jedna przepustka działać będzie zarówno w Batterite, jak i w wersji battle royale.
Koszt Battle Passa wynosić ma 950 Gems/Diamonds lub niecałe 10 dolarów. Standardowo, taki karnet zawiera mnóstwo przedmiotów kosmetycznych do odblokowania. I to niezależnie na której wersji gry gracie.
Jeśli wytrwaliście do tego momentu, to serdecznie gratuluję. To teraz zdradźcie mi, co sądzicie o zbliżających się zmianach w Battlerite? Hot or not?