Będziemy mordować w Dark and Light. Ale tylko tych graczy, którzy na to pozwolą
Krótko mówiąc – ten wielce wyczekiwany MMORPG będzie posiadał podział na serwery PvP i PvE. Czyli podział na hardkorowców... i tych drugich.
How about PVP? Is it an optional activity in Dark and Light, or a FFA sort of affair?
Snail has a lot of experience to draw from when it comes to open-world PvP MMOs. Because Dark and Light focuses so heavily on exploration and freedom, we don’t want to force players into a brutal PvP environment where they’ll be ganked as soon as they set foot outside a safe zone. Our plan right now is to offer two different server environments, one for FFA PvP, and one for non-PvP for players to choose from based on the way they want to play.
Mnie osobiście nie podoba się rozdzielanie graczy na PvP i PvE, ale z drugiej strony rozumiem zachowanie Snail Games. Obecni gracze nie są przyzwyczajeni do otwartego PvP, tak jak starsze osoby, które zaczynały swoja przygodę z MMORPG od tytułów z nieograniczonym PK-owaniem. Teraz preferuje się wygodę i spokój. Ludzie nie chcą expić, wiedząc, że za rogiem może sie czaić jakiś highlevel, który zabije ich na kilka hitów.
Globalne beta testy Dark and Light ruszają w listopadzie. Nie znamy jeszcze modelu płatności.