Bellatores - to będzie duże "MMORPG dla entuzjastów PC". Beta testy oraz informacje z gry

Bellatores to zapowiedziany kilka lat temu “authentic MMORPG for PC Game Enthusiast”, który momentalnie stał się jednym z najbardziej wyczekiwanych tytułów w naszym gatunku.
Niestety potem Bellatores kompletnie zniknął z przestrzeni publicznej, a my spodziewaliśmy się najgorszego (czyli anulowania projektu). Na szczęście miesiąc temu poszło info, że gra nie została skasowana i że nadal trwają prac nad rozwojem.
Ale prawdziwa bomba nadeszła dzisiaj - otrzymaliśmy materiał z deweloperami, którzy nie tylko opowiadają o zmianach, jakie zaszły w Bellatores, ale prezentują - pierwsze od dwóch lat - urywki rozgrywki wraz z informacjami o samej grze.
- To nadal będzie MMORPG na PC
- Gra przeszła całkowicie na Unreal Engine 5
- Koniec tab-targetu, teraz postawiono na Action Combat z non-targetem
- Jeden, płynny, otwarty świat, bez ekranów ładowania ani sztucznych granic
- Świat gry to mieszanka Średniowiecza oraz fantasy
- Rozbudowany system polityczny z pięcioma rodami/domami szlacheckimi
- Postęp poprzez mistrzostwo – brak klas i poziomów
Kluczową cechą Bellatores jest progresja oparta na mistrzostwach. Zamiast podążać ustalonymi ścieżkami klas lub liniowym systemem poziomowania, gracze będą gromadzić mistrzostwo w różnych aspektach walki, przetrwania lub rzemiosła w oparciu o broń, której używają i czynności, w które się angażują.
W miarę gromadzenia mistrzostwa i osiągania określonych kamieni milowych odblokujesz unikalne umiejętności lub nowe style walki. Takie podejście do progresji gracza pozwoli graczom doświadczyć różnych stylów gry, które będą się zmieniać w zależności od zdobytych mistrzostw.
Co z premierą? Już za kilka tygodni (30 lipca - 3 sierpnia) ruszają południokoreańskie beta testy. Wersja rosyjska ma ruszyć na początku roku, a global… no tutaj nic jeszcze nie wiadomo, bo deweloperzy są w trakcie poszukiwania ewentualnych dystrybutorów chcących wydać Bellatores na Zachodzie.
Działa już jednak strona Bellatores na Steamie (TUTAJ), więc zawsze będzie można wypuścić grę poprzez platformę Valve.




