Bellatores nie będzie miało klas postaci oraz poziomów doświadczenia

Dodany przez guru 12 miesięcy temu
12 4932
Bellatores nie będzie miało klas postaci oraz poziomów doświadczenia

Bellatores to fajnie zapowiadający się “authentic MMORPG for PC Game Enthusiast” (bez żadnej mobilnej wersji - tylko PC), którego budżet wynosi już ponad 40 milionów dolarów. Premiera jest planowana na 2024 rok.

Znamy już parę faktów na temat gry, ale dzięki nowemu wywiadowi z producentami (TUTAJ), dowiedzieliśmy się kolejnych rzeczy o tym tytule.

Po kolei:

  • Prace nad grą trwają od 2016 roku
  • Bellatores będzie pozbawione elementów P2W (dlatego prawdopodobnie przyjmie płatny model biznesowy)
  • Fabuła ma odgrywać bardzo ważną rolę w rozgrywce
  • Dostępnych będzie 5 przeciwnych frakcji, które będą toczyć boje w masowych bitwach
  • Każda z frakcji będzie mieć własną historię/fabułę, formę i politykę
  • Każda z frakcji będzie miała “rady graczy”, za pośrednictwem których możesz głosować na elementy, na których chcesz się skupić, takie jak walka, produkcja i ekonomia
  • World Bossy będą wędrować po świecie gry i mieć wpływ na otaczające ich środowisko
  • Wersja konsolowa “jest w planach”
  • Rozgrywka będzie oparta na grze zespołowej, ale producenci wprowadzą także sporo solowych aktywności

W Bellatores nie będzie standardowych poziomów doświadczenia. Zamiast tego rozwój postaci będzie się odbywał poprzez zdobywanie reputacji, rzemiosła i przygody.

Zamiast zwykłego „musi być na maksymalnym poziomie”, chciałem umożliwić graczom rozwój w sposób, w jaki chcą, bez zbytniego przywiązania do poziomu.

W grze online poziom to liczba, która w łatwy i prosty sposób określa ogólną siłę postaci. Ponieważ jednak tego nie przyjęliśmy, zamiast tego myślimy o systemie, w którym zdolność postaci może być wyrażona poprzez określony tytuł lub reputację.

W Bellatores nie będzie także podziału na standardowe klasy postaci. Gracze będą mogli rozwijać swoje awatary w swobodny sposób, ucząc się po prostu wybranych umiejętności.

Nadal oczywiście będziecie mogli stworzyć “typowego” Wojownika czy Kapłana, ale dzięki brakowi – narzuconych z góry – klas, zawsze będzie istnieć możliwość rozwoju w inny sposób.

Chcieliśmy stworzyć grę, w której odnajdujesz rolę, robiąc to, co naprawdę chcesz robić, zamiast odgrywać role z ustaloną klasą. Na przykład trzymanie miecza i używanie magii lub bycie magiem, ale jednocześnie pełnienie roli tanka. Dlatego objęliśmy metodę wzrostu opartą na biegłości w umiejętnościach.

No i jak wam się podobają takie zmiany?


12 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube