Bellatores żyje i ciągle się rozwija. MMORPG za 40 mln dolarów

Zapytacie pewnie – co się dzieje z Bellatores? Bardzo wyczekiwanym “authentic MMORPG for PC Game Enthusiast” tworzonym za grube pieniądze (budżet to podobno 40 mln dolarów).
No cóż, gra żyje, nie została anulowana (mimo ciszy medialnej), aczkolwiek cały czas znajduje się w fazie produkcji.
Twórcy Bellatores, firma Nyou Inc., są właśnie w trakcie poszukiwania kolejnych pracowników, którzy pomogą im dokończyć projekt. Chodzi o artystów 2D, projektantów interfejsów użytkownika, planistów systemów walki, specjalistów ds. zarządzania outsourcingiem modeli 3D czy speców od Unreal Engine 5.
Plany są takie, żeby wydać Bellatores w 2026 roku (pierwotnie mieliśmy otrzymać grę już rok temu), ale nic nie jest pewne.

Główne cechy Bellatores (to się nie zmieniło):
- Szczegółowy świat fantasy inspirowany Średniowieczem Europy
- Brak elementów (dlatego prawdopodobnie przyjmie płatny model biznesowy)
- Bardzo ważna rola fabuły
- Dostępnych będzie 5 przeciwnych frakcji, które będą toczyć boje w masowych bitwach
- Każda z frakcji będzie mieć własną historię/fabułę, formę i politykę
- Każda z frakcji będzie miała “rady graczy”, za pośrednictwem których możesz głosować na elementy, na których chcesz się skupić, takie jak walka, produkcja i ekonomia
- World Bossy będą wędrować po świecie gry i mieć wpływ na otaczające ich środowisko
- Brak poziomów doświadczenia
- Brak standardowych podziałów na klasy
https://www.bellatores.com/en/