Bethesda w ramach rekompensaty odda graczom Fallout 76 klony ich postaci
W zeszłym miesiącu spora ilość graczy Fallout 76 została okradziona. W grze dostępny był exploit, który pozwalał na podmianę całego ekwipunku. W efekcie jedna osoba mogła zdobyć cały nasz dobytek, zostawiając nas dosłownie z niczym. Bethesdzie po jakimś czasie udało połatać grę na tyle, że problem już nie występował. Nie zmienia to faktu, że mleko się rozlało, a o przywróceniu utraconych rzeczy nie było mowy…
Z jakiegoś powodu Bethesda nie chciała lub nie mogła podmienić utraconego ekwipunku w Fallout 76. W zamian za to deweloper obiecał jakąś rekompensatę za stratę. Nikt chyba nie spodziewał się, że deweloperzy wpadną na tak dziwny pomysł wynagrodzenia graczy za ich problemy.
Okazuje się, że Bethesda faktycznie nie jest w stanie przywrócić utraconych przedmiotów. Dlatego przekaże graczom klony ich postaci, ale z momentu sprzed kradzieży. Klony będą miały zmodyfikowane imię, aby nie nakładały się w bazie danych. Kiedy klon gracza zostanie stworzony, będzie zawierał cały ekwipunek – przedmioty, sprzęt, śmieci – który postać miała przy sobie 20 grudnia 2019 roku.
Nie jest to typowe rozwiązanie, prawda? Z drugiej strony gracze odzyskają to, co utracili, a sposób w tym przypadku nie jest chyba ważny, czyż nie? Poza klonem postaci, pokrzywdzeni zgarną jeszcze 8250 Atomów. Co jednak ciekawe, to nie koniec!
Większość osób nie urządzi posiadanie klona-postaci, więc pewnie zechcą połączyć ją z głównym herosem. Jeśli pokrzywdzeni zdecydują się na ten krok to będą musieli poprosić o „"Secure Trade Transfer Service" poprzez odpowiedni formularz. Wtedy pracownik Bethesdy przeniesie gracza i jego klona na prywatny serwer, aby dokonać odpowiedniej operacji. Wcześniej jednak trzeba będzie poczekać w kolejce.
W tym wszystkim zadośćuczynienie w wysokości 8250 Atomów może robić wrażenie. Bethesda jeszcze nigdy nie dała takiej ilości Atomów w Fallout 76. Dla porównania, zestaw 5000 Atomów kosztuje około 40 dolarów. W tym wszystkim dziwić może jedynie skomplikowany proces odzyskiwania przedmiotów. Chociaż z drugiej strony to Bethesda, w przypadku tej firmy nie ma mowy o jakichkolwiek normalnych rozwiązaniach.