Bla blabla bla bla blabla bla blablabla, czyli o fabule w Twin Saga
Obejrzałem trailer… i historia świata Twin Saga ani mnie nie porwała, ani też zaciekawiła. Szykuje się więc kolejny z MMORPG’ów, w którym rozmowy z NPC’kami będziemy czym prędzej przewijać.
Do tego zdążyliśmy się już jednak przyzwyczaić. Poza kilkoma wyjątkami (np. Star Wars: The Old Republic i The Secret World), fabuła w grach MMORPG jest miałka, nijaka, żeby nie powiedzieć głupia. Zazwyczaj spotykamy coś w stylu:
Wszystko było fajnie, świat żył w harmonii, póki nie przyszly złe moce i postanowiły go zniszczyć. Tylko Ty możesz nas ocalić, bo jesteś wybrańcem
Pzekłada się to również na jakość questów. Zamiast czegoś oryginalnego, czegoś, co sprawi, że gracz będzie z wypiekami na twarzy śledził postęp historii, dostajemy zadanie w stylu "Zabij 10 Wilków", jakby annihilacja 10 Wilków miała jakikolwiek wpływ na ratowanie świata.
Twin Saga będzie nowym MMORPG’iem od AeriiGames. Zapisy do bety trwają TUTAJ.