Blade & Soul Neo nadchodzi i wyjdzie globalnie
Po wielu miesiącach ciszy medialnej wreszcie otrzymaliśmy konkrety dotyczące Blade & Soul Neo (choć jeszcze niedawno był to Blade & Soul Neo Classic)
W Korei Południowej ruszyła już wstępna rejestracja do gry (TUTAJ), a oficjalna premiera jest tam zaplanowana na 16 października. No i najważniejsze – potwierdzono już globalne wydanie gry, choć nastąpi ono w późniejszym okresie, albo na przełomie roku, albo na początku 2025 roku.
Neo będzie klasyczną odsłoną Blade & Soul działającą na jednej z początkowych wersji gry.
Różnice będą takie, że Blade & Soul Neo zamiast silnika Unreal Engine 3 skorzysta z silnika Unreal Engine 4. Ponadto Neo ma posiadać w części nową unikalną zawartość, której nie zobaczyliśmy w oryginalnym BS.
Nie chodzi o to, aby powracający użytkownicy cieszyli się nostalgią przez jakiś czas lub kilka miesięcy, a następnie odeszli, ale chodzi o stworzenie klasycznego Blade & Soul, w którym rozczarowujące części zostały ulepszone lub zmienione, aby można było cieszyć się grą przez długi czas
Czyli będzie to nowy-stary-odświeżony Blade & Soul.