Blade & Soul: Bez grindu i ciężkich zbroi? TAK!!!

Dodany przez guru ponad 13 lat temu
12 7513

 Nie muszę chyba wspominać, że Blade & Soul nie będzie typowym MMORPG. Fakt ten potwierdzają słowa Bae Jae-Hyun oraz Hwang Sung-Jin – głównych projektantów gry. Okazuje się, że w B&S nie zanotujemy wszechobecnego grindu, a zadania nie będą polegać na nudnych schematach – Zabij i Przynieś.

Każdy kontynent i serwer (!!!!) będą posiadały osobne scenariusze fabularne. Oznacza to, że nie znajdziemy podobnych zadań w kilku miejscach jednocześnie. Questy mają ściśle współgrać z historią Blade & Soul, która ma być mega interesująca – nawet dla typowych laików w świecie RPG.

Ma być ich tak dużo, że NCSoft zrezygnował także z systemu Castle/City Siege – czyli oblężenia miast i zamków, które były dotąd jednym z najpopularniejszych elementów w sieciowych grach.

Ciekawie rozwiązano problem ubranek w grze. W B&S nie znajdziemy ciężkich zbroi, które podwyższały by nasze bonusy (+hp, +str). W zamian wszystkie postacie jak i ich szmatki będą mega seksowne (uuu), lecz mają symbolizować honor i szacunek.

Czyżby szykował się pierwszy od wielu lat klimatyczny i dający do myślenia MMORPG? Chyba tak, ale z oceną poczekamy do 2011 roku. 

Niepublikowany gameplay B&S


12 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube