Słabiutko... Blade & Soul ma tylko 4 miliony graczy!
Takie są skutki przeciągania opóźniania zachodnich wersji MMORPG-ów. Azjaci cieszą się Blade & Soul od pięciu lat, my musieliśmy czekać na anglojęzyczną premierę aż do stycznia 2016 roku. Hype przeminął, co spowodowało bardzo umiarkowane zainteresowanie tytułem.
Efekt? Tylko 4 miliony zarejestrowanych użytkowników w niespełna 14 miesięcy od Open Bety. Dla porównania ArcheAge osiągnął 2 mln graczy po zaledwie 2 tygodniach, TERA Online 4,5 mln w trzy miesiące (po transformacji na F2P), nawet płatne gry typu Elder Scrolls Online, Final Fantasy XIV czy Rust mają o wiele więcej graczy.
Może premiera dodatku Secrets of the Stratus (nowy Akt, nowe questy, nowe lokacje, Hongmoon Level 20, dodatkowe piętra w Mushin's Tower) poprawi nieco sytuację na serwerach. Premiera w kwietniu.