Blade & Soul otrzyma nową klasę o nazwie Dual-Blades
Pisałem kiedyś tekst o nazewnictwie klas w grach MMORPG i chyba będę musiał zaktualizować go o przykład wybitnie bezpośredni. Blade & Soul wzbogaci się bowiem o klasę Dual-Blades, która (JAK SAMA NAZWA WSKAZUJE!) będzie posługiwała się… dwoma ostrzami. Poważnie!
Zanim jednak napalicie się na możliwość biegania z dwoma mieczami, jako Dual-Blader to chwilkę poczekacie. Nowa klasa trafi bowiem do Blade & Soul dopiero z aktualizacją gry do silnika Unreal Engine 4, czyli w ramach projektu Revival. Całość zaplanowana została na trzeci kwartał tego roku, więc chwile poczekamy.
Czego jednak spodziewać się po Dual-Blades? Będzie to już czternasta klasa w grze. Jak jej nazwa może sugerować, będzie specjalizowała się w „dual wieldingu” – zaoferuje szybkie ataki, dewastujące ciosy oraz sporą dozę widowiskowości. Według nich najlepszą obroną jest atak, więc osoby wyznające podobną maksymę będą z tej klasy zadowolone.
Dual-Blades zaoferuje dwie specjalizacje. Jedna działająca jak typowy berserker, czyli czym mniej mamy punktów HP, tym szybciej i mocniej bijemy. Pozwoli nawet utrzymać się dłużej na krawędzi życia i śmierci, aby pokazać pełny potencjał klasy. Druga specjalizacja pozwoli na wypuszczanie fal energii, będących atakami dystansowymi. Co jednak ciekawe, dostaniemy mechanikę tańca z mieczami – czym lepsza kombinacja, tym silniejszy atak.
I w zasadzie nie wiemy nic ponad to. Konkrety poznamy w odpowiednim czasie.