Blade & Soul - porównanie wersji Unreal Engine 3 oraz Unreal Engine 4
W nasze ręce trafił bardzo ciekawy materiał z Blade & Soul, który porównują ze sobą kreator postaci z Unreal Engine 3 oraz Unreal Engine 4.
Może na pierwszy rzut oka nie są to jakieś rewolucyjne zmiany, ale mimo wszystko widać, że modele postaci na UE4 są bardziej szczegółowe, ostrzejsze, żywsze i pozbawione tego charakterystycznego dla obecnej wersji „blasku”.
Mówię o czymś takim (po lewej UE3, po prawej UE4):
Nowy Blade & Soul z nowym specjalnym serwerem jeszcze w tym tygodniu rusza w Korei Południowej. My – zgodnie z tym, co NCSoft napisał w piątek – wersję Unreal Engine 4 mamy otrzymać do końca roku.
"After the Korean launch of Frontier World, we’ll be able to better assess the timing for the Unreal Engine 4 service launch in the west, but rest assured, we are still aiming to launch Unreal Engine 4 content this year!"
Takie są plany, ale czy rzeczywiście dojdą do skutku… cholera wie.