Blade & Soul UE4 będzie wymagał trzy razy lepszego komputera

Kiedy NCSoft twierdził, że “wersja Unreal Engine 4 nie zwiększy znacząco wymagań sprzętowych Blade & Soul”, chyba nikt nie brał tych słów na poważnie.
Było technicznie niemożliwe, aby gra z lepszym silnikiem i lepszą grafiką mogła chodzić na mniej więcej tym samym komputerze, co niemal 10-letni oryginał.
No i proszę...
Oto wymagania sprzętowe Blade & Soul UE4 z Korei Południowej, które prawdopodobnie będą również obowiązywać w naszym wydaniu (trzeci kwartał tego roku). W rekomendowanych mamy i7 dziewiątej generacji, 16 GB pamięci RAM, grafikę GeForce 1060 oraz ponad 100 GB wolnego miejsca na dysku.
(kliknijcie, aby powiększyć)

A teraz porównajcie to z obecnymi wymaganiami Blade & Soul. Totalna przepaść technologiczna.

Poniżej macie krótki gameplay z pokazem możliwości UE4 (nakręcony na maksymalnych ustawieniach graficznych).