Blazing Core to walki mechów-rycerzy od Rosjan
Blazing Core to dzieło rosyjskiego studia OctoBox Interactive, które postanowiło zaprezentować nam walki mechów. Na pewno będą ładne, bowiem tytuł opiera się na silniku Unreal Engine 4 – gorzej z optymalizacją, ale może zostaniemy zaskoczeni.
Deweloperzy gatunkowo określają Blazing Core jako „team-based tactical shooter”. Czym wyróżniać ma się ten tytuł na tle klasycznych „hero shooterów”? Przede wszystkim wielkimi i powolnymi mechami, stylizowanymi na rycerzy. Mechaniczna kawaleria brzmi ciekawie, ale nie oczekujcie nadmiernej dynamiki, czy poleganiu na własnym refleksie. Blazing Core opiera się na łączeniu umiejętności robotów i używaniu ich w odpowiednim momencie. Kluczowa zaś ma być współpraca pomiędzy zawodnikami.
Naszego mecha możemy niemal dowolnie modyfikować oraz ulepszać. Z czasem zdobędziemy dostęp do nowych broni i części, co pozwoli dopasować mechanicznego rycerza do własnych upodobań.
Na ten moment dostępna jest jedynie alfa gry. Nie zawiera za dużo elementów i jest mocno ograniczona. Niemniej steamowa strona Blazing Core już stoi i dzięki niej wiemy, że gra zadebiutuje 4 września. Czy jako Early Access, czy zamknięta lub otwarta beta? Tego nie wiadomo.