Bless ratuje się łączeniem serwerów. Pewnie nie ostatnim w historii gry
Gracze uciekają z tonącego okrętu, pozostawiając w grze... pustkę, której nie da się tak po prostu załatać. Jedynym wyjściem jest łączenie serwerów, które pomoże - przynajmniej na krótką chwilę - utrzymać populację gry na takim poziomie, żeby na ekipę do dungeona nie trzeba było czekać 45 minut.
19 grudnia Bless (Online) nawiedzi kolejne... i chyba nieostatnie Server Merge, chociaż Neowiz Studios woli określenie "Server Consolidation". Połączeniu ulegną dwa światy amerykańskie i dwa światy europejskie. TUTAJ przeczytacie o jego szczegółach.
USA:
- Hilan / Kairos will be merged to form the new server [NA] Perisos.
EU:
- Bacillas / Iriaphos will be merged to form the new server [EU] Harman.
Jeśli to nie pomoże, to doczekamy się pewnie połączenia wersji amerykańskiej i europejskiej. To jednak ostateczność, bo po takim "wymieszaniu" nie będzie już żadnej innej alternatywy. Poza zamknięciem gry oczywiście.
W Bless gra już 2k ludzi i niestety liczba cały czas spada. Ciekawe, czy gierka w ogóle dotrwa do połowy 2019 roku. Neowiz Studios ma niby wielkie plany (nowa klasa itd.), ale sami widzicie...