Bless zapowiada Royal Quests oraz Basel Gorge
Ostatnim razem „list od producenta” zapowiadał, że 4 lipca Bless otrzyma kilka nowości. Nie podano konkretów na ich temat, niemniej gracze na poziomie 45 powinni otrzymać sporo aktywności. Mamy nieco szczegółów.
Tak jak pisałem, Royal Quests są przewidziane dla osób z poziomem 45. To nowa forma codziennych zadań, które rozmieszczone zostaną w całym świecie gry. Mają fioletowy znacznik wyróżniający, dlatego nie powinniście ich przegapić. Maksymalnie możecie dziennie wykonać ich piętnaście, aby otrzymać pełen zakres nagród.
Co pięć Royal Quests wykonanych danego dnia, gracze otrzymają dodatkowy prezent. Za wykonanie pierwszej piątki zgarniemy [Luxury] Royal Box × 1, za kolejną [Rare] Royal Box × 1, a ostatnia seria zapewni nam [Hero] Royal Box × 1.
Paczka bohaterska (hero) ma małą szansę na wydropienie wierzchowców oraz petów, więc teoretycznie jest o co walczyć.
Przechodzimy do czegoś większego, czyli Basel Gorge. To centralny punkt konfliktu pomiędzy Union, a Hieron. Przez walkę frakcji, deweloperzy sugerują (nie ma przymusu) o branie udziału w zabawie przez drużyny składające się z graczy na poziomie 45.
Basel Gorge oferuje dwa, główne cele: kontrolowanie trzech neutralnych baz oraz polowanie na bossów. W ten sposób uczestnicy sami decydują, jaka aktywność na tym terenie interesuje ich bardziej.
PvP w Basel Gorge premiowane jest większą ilością Combat Points, co zachęcić ma do walki. Poza tym, przejmowanie baz zapewnia również buffa „Gorge Occupier”, który stackuje się maksymalnie trzy razy. Każde wzmocnienie zapewnia o 7% większą prędkość poruszania się oraz 50% więcej Combat Points za pokonanie gracza z wrogiej frakcji.
Kiedy baza zostanie przejęta, zostanie w rękach danej grupy jedynie przez dwadzieścia minut. Następnie ponownie stanie się neutralna, dzięki czemu wrogowie będą mogli o nią walczyć. Poza tym Basel Gorge to również tereny łowieckie. Na obszarze pojawią się unikalni bossowie, których nie spotkamy w innych zakątkach gry.
Pojawiają się w różnych, często losowych punktach oraz mają odmienne poziomy rzadkości. Czym bardziej unikalny stwór, tym bardziej dziadyga jest wytrzymały. Jak z kolei wygląda dzielenie lootu? System wylicza udział danego gracza w walce z potworem i na tej podstawie przydziela Combat Points. Jeśli chodzi o przedmioty, to członkowie frakcji, która pokonała bossa (i którzy brali udział w walce) będą losowali pomiędzy sobą.
I to by było na tyle! Całość znajdziecie tutaj.