Blizzard - maszynka do robienia hitów. Overwatch ma już 20 mln graczy!

Tworząc Overwatch, Blizzard zdawał sobie pewnie sprawę, że robi hitowy produkt, który stanie się wielkim wydarzeniem na rynku gier.
We also want to share the news that Overwatch has crossed a new milestone—20 million players—making this special holiday treat all the sweeter
Ale 20 milionów graczy (czyt. sprzedanych egzemplarzy) w niecałe pięć miesięcy od premiery? Takiego sukcesu mało kto się spodziewał. Tym bardziej, że „pudełko” z grą nie należało do najtańszych. W Polsce np. musieliśmy zapłacić 160-220 złotych za standardową edycję.
Mimo wszystko chyba zasłużyli, bo Overwatch to fajny i grywalny produkt. Idealny na 2-3 partyjki dziennie, nie dłużej.
Koniecznie musimy też wspomnieć o trwającym od wczoraj Halloweenowym evencie w Overwatch, który wprowadził do gry nową kooperacyjną bójkę PvE (Zemsta dr. Złomensteina) oraz ponad 100 kosmetycznych przedmiotów. Do 1 listopada możecie zdobyć nowe skórki, nowe zwycięskie pozy, graffiti, portrety i prezentacje zagrania. Szczegóły TUTAJ.