Blizzard nie zamierza “nerfić” OP buildów w Diablo 4

A przynajmniej takie są plany Blizzarda, które – w tym wywiadzie – zdradza główny producent Diablo 4.
Ściślej mówiąc chodzi o buildy z testowego serwera Sezonu 4 (“Łupy na nowo”), które przerosły oczekiwania Blizzarda i są w stanie czyścić nawet najbardziej wymagające aktywności, w tym także Doły Rzemieślnika (uznane za najtrudniejszy content w grze).
Blizzard nie zamierza nerfić takich kompilacji, nawet jeśli bossy będą spadać na jednego hita.
Chcemy zachować to, co wydaje się przytłaczające, ale jednocześnie fajne.
Gdy gracze są w stanie tworzyć kompilacje, które wywołują wrażenie «wow, zabijam bossów i wszystko na ekranie jednym strzałem», nadal chcemy, żeby mieli to uczucie. Zbudowano je celowo, to nie był wypadek
Jest tylko jeden warunek: “nie możemy pozwolić, aby dosłownie zawieszały grę”.
Wygląda na to, że Blizzard wyciągnął lekcje z początków drogi D4, kiedy nerfiono wszystko jak popadnie, co – zdaniem społeczności – odbierało fun z rozgrywki. – “Dostosowujemy się do oczekiwań graczy”.