Blizzard obiecuje poprawę. "Chcemy odbudować Wasze zaufanie do firmy"
Oświadczenie Mike’y Ybarry (TUTAJ) – nowego szefa Blizzard Entertainment, który kilka miesięcy temu zastąpił na tym stanowisku J.A. Bracka.
(zielonym kolorem zaznaczyliśmy – naszym zdaniem – najważniejsze fragmenty komunikatu)
Cieszę się, że jestem częścią Blizzard Entertainment – bogata historia, niesamowity talent, najlepsze społeczności graczy i oczywiście niesamowite gry, które mamy szczęście tworzyć. Kieruję Blizzardem od kilku miesięcy i oprócz ekscytujących wiadomości z tego tygodnia, chcę podzielić się kilkoma wstępnymi przemyśleniami, starając się, aby nasz zespół i gracze byli na czele wszystkiego, co robimy.
Rok 2021 był dla nas wszystkich wyzwaniem. Jako jednostki dbamy o traktowanie wszystkich wokół nas z szacunkiem i godnością. Jako profesjonaliści bardzo dbamy o nasze rzemiosło i chcemy pracować w możliwie najbardziej wspierającym i bezpiecznym środowisku.
Naszym najwyższym priorytetem — teraz i w przyszłości — jest praca, którą wykonujemy, aby odbudować Wasze zaufanie do Blizzarda.
Obserwowanie, jak Blizzard pracuje tak kreatywnie i pilnie, jak my przez cały ten trudny czas (oprócz trwającej pandemii), było inspirujące. Pokonywanie tych wyzwań, ewolucja naszych procesów rozwoju, bycie introspekcyjnym i przyglądanie się, jak możemy poprawić naszą kulturę, pokazuje niesamowitą siłę i zaangażowanie dla siebie nawzajem, naszej pracy i społeczności graczy.
Zachęciło mnie także czytanie forów, postów społecznościowych i e-maili od osób z Blizzarda i spoza niego, w obronie tego, co słuszne, i udzielaniu nam wskazówek. Chcę, żebyście wszyscy wiedzieli, że słuchamy i jesteśmy zaangażowani w zmiany. Jako pierwszy krok w kierunku poprawy komunikacji ze społecznością, chciałem podkreślić niektóre z początkowych działań, które podejmujemy, aby poprawić naszą kulturę:
Mierzymy nasze zespoły wykonawcze i kierownicze bezpośrednio pod kątem poprawy kultury. Oznacza to, że ich (i mój) sukces i wynagrodzenie będą bezpośrednio zależeć od naszego ogólnego sukcesu w tworzeniu bezpiecznego, integracyjnego i kreatywnego środowiska pracy w Blizzard.
Poświęcamy więcej pełnoetatowych ról i zasobów na poprawę naszej kultury. Zbyt często ten ważny wysiłek spada na grupy zasobów pracowniczych, wypełnione ludźmi, którzy mają już pracę na pełen etat. Kilka pozycji kierowniczych, które ustanowiliśmy dla tego nowego zespołu, to:
- lidera kultury, który pomoże nam zachować najlepsze aspekty tego, co mamy dzisiaj, oraz zmieniać i ewoluować tam, gdzie jest to konieczne, aby zapewnić, że każdy wniesie do Blizzarda swoje najlepsze ja
- nowy lider organizacyjny ds. zasobów ludzkich, który zbuduje zaufanie, wzmocni nasze zespoły i pomoże stworzyć bezpieczne, pozytywne środowisko pracy dla wszystkich
- lider ds. różnorodności, równości i integracji (DE&I) skoncentrowany wyłącznie na naszych postępach w wielu działaniach w tym obszarze
Dążymy do tego, aby obsadzać te zespoły jako priorytet.
Potroiliśmy wielkość naszych zespołów ds. zgodności i dochodzeń oraz jasno określiliśmy odpowiedzialność za niedopuszczalne zachowanie. Dotyczy to wszystkich pracowników Blizzarda, w tym kierownictwa.
Udostępniliśmy dane reprezentacji wewnętrznie naszym zespołom i wyznaczyliśmy cele dotyczące poprawy tych wskaźników.
Wprowadziliśmy program informacji zwrotnej w górę, aby pracownicy mieli zaufanie do oceny kierownictwa, i użyjemy go do pomiaru jakości i skuteczności naszych menedżerów.
Te działania to dopiero początek pracy, która czeka Blizzarda. Jestem zmotywowany i podekscytowany możliwością bezpośredniej pracy nad budowaniem najlepszego środowiska dla naszych zespołów, aby umożliwić im urzeczywistnianie swoich wizji.
Wiemy również, że musimy regularnie dostarczać treści naszym graczom i wprowadzać innowacje zarówno w naszych istniejących grach, jak i poza nimi. Mamy do ogłoszenia kilka ekscytujących rzeczy, a więcej opowiem w przyszłym tygodniu.
Nic więcej nie trzeba chyba dodawać. Komentujcie!