Blizzard przyznaje się do błędu i obiecuje usunąć pule map z Overwatch 2
Patrzcie i podziwiajcie, bo to historyczna chwila. Blizzard otwarcie – przed całą społecznością Overwatch 2 - przyznaje się do błędu w sprawie puli map.
Efekt? Od Sezon 4 (od kwietnia) pule map znikną z Overwatch 2. Czyli od kwietnia będziemy mieli do dyspozycji – równocześnie – wszystkie dostępne mapy.
Bez poronionego pomysłu, żeby na czas danego sezonu usuwać pewne lokacje z gry (i zastępować je innymi). Fajnie, że w końcu Blizzard przejrzał na oczy i poszedł za głosem społeczności, która od dawna krytykowała ten element.
Pule map... Mieliście rację. My się myliliśmy. Pule map znikają począwszy od sezonu 4. Chcieliśmy zapewnić trochę świeżości w każdym sezonie i skoncentrować liczbę plansz, ale opinie graczy na temat puli map nie były przychylne. Sama liczba map też nie jest aż tak wielka, by zachodziła realna potrzeba ich ograniczania, a wpływ pul na charakter sezonów był znikomy.
Dodatkowo, kadencja map wychodzących i wracających do puli nie pokrywała się z czasem potrzebnym na wprowadzenie zmian na planszach. Gibraltar miał powrócić w sezonie 4, ale testy i kolejne iteracje mapy zaczęły stawiać ten termin pod znakiem zapytania.
Blizzard obiecał także poprawienie częstotliwości map (przykład: Koloseum, które pojawia się znacznie częściej niż inne mapy) + pewne udoskonalenia w projektowaniu poziomów (przykład: punkt startowy dla atakujących na Gibraltarze).
Więcej TUTAJ.