Boundel przeszedł na Free2Play. Steamowy MMORPG stworzony przez jedną osobę

Otóż jesteśmy wam winni wytłumaczenie, co stało się z Boundel - steamowym MMORPG, który został stworzony przez jedną osobę.
Otóż gra przeszła na Free-To-Play, a przy okazji… została „zamknięta”. Nie tak dosłownie. Niby Boundel wciąż działa, wciąż znajdziemy go w oficjalnej dystrybucji, ale niestety nie zagramy już na publicznym/globalnym serwerze. Ten został wyłączony na amen.
Boundel istnieje już jedynie w formie LAN-owego klienta, dzięki któremu możemy się bawić jedynie z kilkoma najbliższymi osobami. Nie widzę w tym „Massively”, więc grę musimy od teraz zaliczać wyłącznie do multiplayerowych tytułów.
Szczerze mówiąc, można się było tego spodziewać. Boundel brakował wszystkiego: contentu, promocji, użytkowników, ale przede wszystkim pieniędzy. Nie da się stworzyć MMORPG „po godzinach” i osiągnąć sukces (wyjątek Unturned). To praktycznie niewykonalne. Ale i tak powinniśmy się cieszyć, że zamknięcie serwerów nie było całkowite.