Broken Ranks – najlepszy polski MMORPG startuje o godzinie 18:00
“Najlepszy polski MMORPG” – odważne, ale prawdziwe słowa. W naszym kraju nigdy nie powstał tak obiecujący, tak rozbudowany i tak medialny MMORPG jak właśnie Broken Ranks.
No bo spójrzmy na konkurentów: Gloria Victis działa na marginesie gatunku, Margonem nie osiągnął sukcesu poza Polską, Edengrad przepadł z kretesem, Enidust nie uruchomił nawet testów, a Otherland okazał się jednym z najgorszej ocenianych tytułów na Steamie.
Broken Ranks ma więc prostą drogę do osiągnięcia sukcesu. Szczególnie że takiego tytułu nie znajdziemy obecnie na rynku Massively Multiplayer Online. Z ładną grafiką, izometrycznym widokiem, dojrzałą fabułą oraz naprawdę interesującym systemem walki.
Baldur’s Gate, Wiedźmin i Heroes of Might and Magic w jednym.
Świat Broken Ranks to miejsce, które nie wybacza słabości. Tam, gdzie człowiek wyrwał dla siebie odrobinę przestrzeni, rządzą bezlitosne prawa historii i polityki, a za granicami miast i osad czają się potworne istoty, wiecznie głodne ludzkiej krwi. Pomiędzy tym znajdują się zwykli ludzie, którzy starają się wieść normalne życie i po prostu przeżyć kolejny dzień.
Wielka premiera Broken Ranks o godzinie 17:00 18:00 czasu polskiego. Na start otrzymamy aż osiem serwerów (plus cztery światy przeniesione ze starego The Pride of Taern):
- Kadarin (PL)
- Izin (PL)
- Drakemer (EU, anglojęzyczny)
- Dramon (US)
- Thaas (PT, brazylijski)
- Rylia (FR)
- Kahiris (DE)
- Naravar (RU)
Z samego początku poski MMORPG będzie dostępny tylko na PC (Windows). W przyszłości pojawi się jednak wersja mobilna i wersja na MAcOS.
Broken Ranks posiada także śmiesznie niskie wymagania sprzętowe (rodem z 2014 roku), a instalka gry zajmuje… 2,6 GB.
Wbijajcie TUTAJ.
Na koniec warto się również przyjrzeć klasom postaci. Aktualnie jest ich siedem.
Mag Ognia - niezrównany we władaniu ofensywnymi czarami żywiołu. Podczas walki skupia się na zadawaniu ogromnych obrażeń, głównie z dystansu.
Voodoo - władający mrocznymi mocami czarownik. Do niego należy przede wszystkim osłabianie wrogów za pomocą ataków mentalnych.
Druid - znakomity znachor, który rozumie język przyrody i potrafi przyzywać siły natury. Między innymi zdolności leczenia kompanów oraz unieruchamiania przeciwników czynią z niego doskonałe wsparcie drużyny.
Barbarzyńca - nieustraszony wojownik, który bez wahania rzuca się w wir walki. Jego domeną jest zadawanie potężnych obrażeń fizycznych w zwarciu.
Rycerz - bohaterski wojownik, zagrzewający towarzyszy do walki. Wzmacnianie i ochrona członków drużyny, to jego główne zadanie.
Łucznik - zdyscyplinowany myśliwy cechujący się niebywałą precyzją i wyostrzonymi zmysłami. Dzięki temu idealnie nadaje się do osłabiania przeciwników i zadawania obrażeń z dystansu.
Sheed - wojownik bazujący na zręczności, technice i sile własnego ciała. W zwarciu jest w stanie osłabić swoich przeciwników, atakując ich szczególnie wrażliwe punkty.