Casuale zwyciężyły. Kontrowersyjny "auto-path looping" został właśnie wprowadzony do Black Desert
Auto-path looping od początku wywoływał skrajne uczucia, mimo że od dawna jest obecny w azjatyckich wersjach gry. Jedni chwalili ten system za oszczędność czasu, inni zarzucali mu zautomatyzowanie rozgrywki i sprawienie, że Black Desert pogrąży się w afkujących casualach.
Ale to już pozamiatane. Specjalna ankieta, w której twórcy gry zapytali fanów o wprowadzenie tego systemu - nie pozostawiła wątpliwości. 85% głosujących było na TAK, więc Daum Games nie miał innego wyjścia. Podczas wczorajszego maintenance, wprowadził „auto-path looping” do gry.
The Auto-path looping feature has been enabled in-game.
A czym jest ten system? Już mówiłem. Pochodną auto-trackingu, w której podróżujemy w kółko, podnosząc statystyki i trenując naszego wierzchowca. Całkowicie AFK: